Visos dienos

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Kovo 3 d. vyks mokymo seminaras Vilniuje „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas“

Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia tobulinti save ir siekti geresnių darbo su klientais rezultatų.

Mokymų trukmė: 8 ak.val.
Mokymų laikas
: 9.30-16.30
Mokymų vieta: viešbučio „Corner“ konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16, Vilniuje.
Mokymų kaina: 149 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos/arbatos pertraukėlės ir pietūs restorane.

Nagrinėjamos temos:
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija - pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai. Efektyvumas bendraujant su klientais.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.


Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir  magistrė, nuo 2007 metų dirbanti klientų ir personalo konsultavime, turinti praktinę patirtį mokymuose,  intervizijų moderavime, saviugdos bei terapinių renginių organizavime. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, taiko metaforinių-asociatyvinių kortelių metodikas, mindfulness, regresinės terapijos bei Sedonos (emocijų paleidimo) praktikas. Nuolat tobulina savo kompetencijas dalyvaudama įvairiuose mokymuose ir seminaruose.

Kiti atvirieji mokymų seminarai:

Nuotoliniai mokymo seminarai:

Vasario 21 d. – Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Vasario 23 d. – Motyvacija: darbo našumas ir vidinis komfortas
Vasario 28 d. – Pozityvus mąstymas – gera savijauta darbe
Kovo 9 d. – Laiko planavimas ir darbo organizavimas
Kovo 30 d. – Bendravimo kultūra ir veiksminga vidinė komunikacija

Mokymų trukmė: 6 ak.val.
Mokymų laikas
: 9.00-14.30
Mokymų vieta: nuotoliniai, zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
________________________________________________________________________

Kontaktiniai mokymo seminarai:

Kovo 2 d. – Asmeninis efektyvumas ir atsakomybės už rezultatą didinimas
Kovo 3 d. – Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Kovo 16 d. – Streso, emocijų ir konfliktinių situacijų valdymas
Kovo 23 d. – Sėkmingos derybos ir argumentavimo menas
Kovo 31 d. – Psichologinio klimato darbe gerinimas: naujas požiūris į darbo organizavimą

Mokymų trukmė: 8 ak.val.
Mokymų laikas
: 9.30-16.30
Mokymų vieta: viešbučio „Corner“ konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16, Vilniuje.
Mokymų kaina: 149 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos/arbatos pertraukėlės ir pietūs restorane.

Registruokitės: https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

info@personaloprojektai.lt ,  telefonu +370 618 48891

Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti  ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.

27
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.