Visos dienos

Socialinių tinklų valdymas: Komunikacija ir reklama

Šiais laikais atrodo, kad be socialinių tinklų ne tik mes nežinotume, kada draugų ar artimųjų gimtadieniai, bet ir sėkmingų kompanijų veikla bei informacijos sklaida nebūtų vykdoma taip efektyviai ir, mažų mažiausiai, strigtų. Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius įvairiose socialinėse erdvėse, tačiau patys pastebime, kad ne visi sugeba efektyviai komunikuoti. Tad ar esate užtikrinti savo vykdomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

PROGRAMA

1 diena – įžanga:

Socialinių tinklų (toliau ST) apžvalga bei specifikacija;

Buvimas ir darbas ST: ką reiškia būti socialiniuose tinkluose, verslo keliami tikslai ir su tuo susijęs darbas/pastangos;

Besikeičiantys vartotojų įpročiai ir ST svarba;

Komunikacijos ST planavimas: auditorijos nustatatymas, komunikacijos plano sukūrimas, įrašų kategorijos ir dažnis, nuoseklumas, plano vykdymas;

Rezultatų matavimas: trumpas žvilgsnis į matuojamus rodiklius, Google Analytics, bit.ly, goo.gl, ir kita;Komunikacijos sėkmės ir nesėkmės.

2 diena – gilinimasis:

Mokama reklama ir jos galimybės: Facebook, Instagram, Youtube mokamos ir nemokamos reklamos palyginimas;

Facebook reklamos platforma iš arčiau. Galimybės ir grėsmės;

Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google AdWords reklama ir platforma;

Pasiruošimas reklamai Facebook'e - puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook ADs paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;

Facebook puslapio auditorijos auginimas. Auditorijos dermė su verslo strategija ir keliamais tikslais;

Reklamų tipai ir optimizavimo strategijos;

Facebook Pixelis ir jo svarba reklamoje: trumpas žvilgsnis į pakartonės rinkodaros įrankį galintį sumažinti reklamos kaštus ir išauginti pardavimus;

Facebook puslapių ir reklamos KPI (Key Performance Indicators - liet. Svarbiausi veiklos rodikliai);

„Chat botų“ panaudojimas Facebook komunikacijoje („Chatbot“ – liet. Kompiuterio programa, kuri internete simuliuoja pokalbį su žmogumi vartotoju);

Praktiniai patarimai ir atvejų analizė: pavyzdžiai iš realaus gyvenimo, kas yra Growth Hacking, mąstymas „out of the box“ - (liet. Nestandartinis mąstymas). 

LEKTORIUS

Antanas Toliušis yra skaitmeninės rinkodaros agentūros Totimedia įkūrėjas ir vadovas. Būdamas 15-kos pradėjo domėtis tinklapių kūrimu, vėliau grafiniu dizainu, galiausiai - studijuodamas rinkodarą ir globalų verslą Vilniaus universitete šias veiklas sujungė ir pradėjo kurti vertę savo klientams. Šiuo metu Antanas aktyviai vysto pasaulinį e-komercijos projektą Instead OF, kurio tikslas yra sukurti pirmą pasaulinį lietuvišką prekės ženklą žmonėms ieškantiems pokyčio ir išskirtinių vartojimo potyrių.

16
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30