Visos dienos

Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų integracija mokyklose.

XXI amžiaus pradžioje specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymas Lietuvoje įžengia į naują kokybinį raidos etapą. Specialiųjų poreikių vaikų integracija į bendrojo lavinimo mokyklas literatūroje apibrėžiama kaip kaitos procesas, skatinantis naujai pažvelgti į visą ugdomąjį procesą: ugdytinį, ugdytoją, ugdymo priemones ir ugdymo turinį. Pakitusi ugdomoji situacija pedagogus skatina keisti požiūrį į savo darbą, ieškoti efektyvesnių ugdymo būdų, kitaip pažvelgti į savo, kaip ugdytojo, vaidmenį.

Kaip turėtų vykti integracijos procesas, jog specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai gautų aukščiausio lygio paslaugas mokyklose? Kaip turėtų elgtis pedagogai ir tėvai, jog vaikams būtų užtikrintas saugumas ir ugdymosi galimybės?

Susitinkame šiandien, 15:00 val.

Nori tapti laidos svečiu? Parašyk mums laišką: ajekaune@ksjmc.lt

27
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.