Visos dienos

Sąmoningas kvėpavimas (rebefingas)

Štai ką sako žmonės po sąmoningo kvėpavimo (rebefingo) sesijų:

-aš geriau miegu;
-po daugelio metų leidau sau verkti ir pajutau, kiek sunkumo pasileido;
-paleidau susikaupusias nuoskaudas;
-mano gyvenime sumažėjo įtampos ir streso;
-ėmiau suprasti, kad mano mintys sargdino kūną;
-pajutau savyje daugiau ramybės;
-santykis su artimaisiais gerėja;
-atradau daugiau mane džiuginančių veiklų;
-tik per sąmoningo kvėpavimo sesijas supratau, ką iš tikrųjų reiškia gilus atsipalaidavimas ir mėgavimasis buvimu čia ir dabar;
-turiu kur kas daugiau energijos.Sesijos vyksta kiekvieną antradienį 19:15 val. Trukmė 1,5-2 val.Kaina:
1. Vienkartinis apsilankymas - 20 eur
2. Abonementas (4 kartai, išnaudojami per 2 mėn.) 60 Eur Kaune, Savanorių pr. 79, Saviugdos studijoje Yin-Yang.Būtina registracija tel. 866215140.Prieš sesiją patartina būti pora valandų nevalgius.p.s. kreiptis galite ir dėl individualių sesijų. Individualios sesijos kaina 50 eur.Sesijas veda:
Jurgita Medonė – sertifikuota giluminio cirkuliacinio kvėpavimo (rebefingo) instruktorė, jogos (RYT 200), oro jogos (YACEP), šokio mokytoja, iniciuota į Reiki, emocijų paleidimų vedėja, energetinio gydymo praktikė, Saviugdos studijos YIN-YANG bendraįkūrėja, meditacijos praktikė. Veiklos sritis – sąmonės plėtimas; darbas su pasąmonine – šešėline asmenybės dalimi.Tai energetiškai saugomos sesijos - jas vedu prižiūrėdama energetinę erdvę.

Pastaba: kad pajustumėte maksimalią rebefingo naudą, kad išmoktumėte labiau kurti savo gyvenimą sąmoningai, rekomenduojama bent 10 sesijų, nedarant labai didelių tarpų tarp jų.
Sąmoningo kvėpavimo veikimo principas:
Pasąmonė – instinktų, emocijų, įsitikinimų, trauminių patirčių „talpykla“, kurie pateko per sąmonę ir įsitvirtino pasąmonėje. Pasąmonės turinys – ir teigiamas, ir neigiamas. Pasąmonės kalba – tai vaizdiniai. Ir nepaisant valios pastangų, vaizdiniai negali iškilti sąmoningai. Šis sakinys ir nusako sąmoningo kvėpavimo veikimo esmę.
Kaip patekti į pasąmonę ir „iškrapštyti“ tai, kas žmogui nėra naudinga (ribojančius įsitikinimus, traumines patirtis)? Pasiekti gilią atsipalaidavimo būseną, kada nuolat per dieną besisukančios mintys atsipalaiduoja. Būtent tokia būsena – gilus atsipalaidavimas – ir pasiekiama sąmoningo kvėpavimo metu.Neįmanoma mąstyti ir kartu sąmoningai kvėpuoti. Tačiau užuot patekę į transo būseną ar pusiau prisnūdę, sąmoningo kvėpavimo metu tampate žvalūs ir budrūs. Ne leidžiatės žemiau minčių, o pakylate virš jų. 

Psichologija žino, kad dauguma sprendimų, pasirinkimų situacijose žmogui ateina iš pasąmonės. Sąmonė yra pasąmonės priešingybė – ne visada tiesiogiai suvokiama, nors veikianti sąmoningą elgesį. Tai paaiškina, kodėl žmogus vadovaujasi įsitikinimais, kurie jam pačiam sąmoningai dažnai nėra suvokiami. 

Taip pat tai paaiškina, kodėl tam tikri momentai, situacijos (pvz., trauminės), patirtos kūdikystėje, vaikystėje ir vėliau, veikia inertiškai ir toliau, nors sąmoningame lygmenyje žmogus apie juos negalvoja, t.y. nesuvokia jų esant.
Sąmoningo kvėpavimo metu patiriami išgyvenimai gali išties nustebinti, nes žmogus dažnu atveju pirmą kartą iš taip arti pasižiūri į tai, kas yra pasąmonėje nugulę, veikia, nors sąmoningai ta informacija anksčiau suvokta nebuvo. Kas nutinka su tuo momentu, kai žmogus pamato, išgyvena, patiria įsitikinimus, situacijas, glūdinčias pasąmonėje? Gali jas transformuoti, paleisti nereikalingą balastą: traumines patirtis, nenaudingus įsitikinimus. Ypatingų pastangų tuo momentu dėti ir nereikia – viskas vyksta savaime, nes situacijos, įsitikinimų pamatymas ir yra išsilaisvinimo nuo jų pagrindas. Panašiai kaip psichoterapijos seansų metu: tam, kad kažkas būtų paleista, transformuota, pirmiausiai turi būti pamatyta, suvokta.

Kiti šio renginio laikai
18
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.