Visos dienos

August Strindberg TĖVAS, rež. M. Ķimele

Jei pandeminė situacija šalyje keisis ir kultūros įstaigos nebegalės priimti lankytojų arba dėl asmeninių priežasčių patys nebegalėsite apsilankyti teatre – pažadame jums grąžinti pinigus už įsigytus bilietus (svarbu dėl grąžinimo kreiptis likus ne mažiau nei 7 dienoms iki renginio). 

Remiantis Sveikatos apsaugos ministerijos ir Valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos rekomendacijomis, žiūrovus prašome dėvėti veido kaukes ir laikytis saugaus atstumo.

___________________________________________________________________________

Premjera 2016 09 13

 

2-jų dalių drama

Pjėsės autorius August Strindberg  
Iš švedų kalbos vertė Eugenija Stravinskienė

Režisierė Māra Ķimele
Scenografas Reinis Suhanovs
Kostiumų dizainerė Baiba Litina
Šviesų dailininkas Mantvydas Poškus
Režisieriaus asistentas Vaidas Jočys

Vaidina: Darius Meškauskas, Aldona Bendoriūtė, Nijolė Sabulytė, Jūratė Jankauskaitė, Igoris Reklaitis, Marius Pažereckas, Vaidas Jočys, Karolina Kontenytė, Kamilė Andriuškaitė, Radvilė Bronušaitė.

Kaip žmonės, kadaise neabejotinai mylėję vienas kitą, pasirengę atiduoti į kito rankas savo gyvenimą, pamažu ima tolti vienas nuo kito? Kokiu būdu tie, regis, nedideli ir nesvarbūs skirtumai, kiek kitoks požiūris į pasaulį, staiga tampa esmine kliūtimi susikalbėjimui? Kodėl tie, kurie mylėjo vienas kitą, nutolsta, užsidaro savo privačiuose pasaulėliuose, o meilę pamažu pakeičia iš pradžių abejingumas, o paskui ir atvira neapykanta? Kaip mes išmokstame to baisaus meno vienas kitą iš lėto nuodyti tylia pagieža, o paskui apskritai paskelbiame vienas kitam ir visai atvirą negailestingą karą? Kodėl mylimieji nustoja mylėti? Kodėl po gražių pažadų „ir laimėje, ir varge, kol mirtis mus išskirs“ žmonės ima kurti pragarą vienas kitam ir svajoti, kad ta mirtis kuo greičiau juos išskirtų? Strindbergas savo pjesėje tiksliai ir negailestingai analizuoja paskutiniąją šios nepastebimos transformacijos fazę – baisią savo nenumaldomai augančia neapykanta.

Latvių režisierė Mara Kimelė – viena žinomiausių Latvijos teatro figūrų. 1969 m. baigė A. Lunačiarskio teatro meno institutą Maskvoje, A. Efroso mokinė. 1969–1989 m. Valmieros dramos teatro režisierė. 1975-1993 m. dėstė aktoriaus meistriškumą ir režisūrą Latvijos Jazepo Vytuolio konservatorijoje Rygoje (nuo 1991 m. Latvijos Jazepo Vytuolio muzikos akademija), nuo 1996 m. – Latvijos kultūros akademijoje Rygoje. 1990-1993 m. teatro „Kabata“ Rygoje, 1994-1996 m. ir nuo 2003 m. Naujojo Rygos teatro režisierė. Klaipėdos dramos teatre Mara Kimelė 2012 m. yra pastačiusi P. U. Enkvisto (P. O. Enquist) psichologinę dramą „Lūšies valanda“.

___________________________________________________________________________

Teatre kviečiame lankytis ir judėjimo negalią turinčius asmenis. Neįgaliojo vežimėliai yra pristatomi 4-oje eilėje, šonuose, o šalią jų sėdi lydintys asmenys.

Žiūrovai, įsigiję bilietus su nuolaida, įeidami į teatrą, kartu su bilietu PRIVALO pateikti dokumentą, įrodantį teisę naudotis nuolaida.

26
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.