Visos dienos

Patyriminis susitikimas " SUSIPAŽINK SU SAVIMI IŠ NAUJO" / Emocinei sveikatai gerinti

Tai PUIKI IDĖJA įmonių darbuotojams, draugių ratui ar šeimos susibūrimui! (Gali vykti bet kuriame mieste, Vilniuje galiu vietą pasiūlyti)

Sąmoningumo negalima niekur nusipirkti. Tai vaisius, kuris auga praktikuojant jį.

 Jūsų laukia  patyriminis psichologinio atsparumo didinimo ir nerimo bei streso mažinimo praktinių įgūdžių formavimo renginys, grįstas kognityvine elgesio terapija bei šiuolaikinės psichologijos, mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) metodika.

 Užsiėmimas skirtas visiems, kas domisi praktine psichologija, saviugda, nori tapti labiau atsparūs stresui, sumažinti įtampą, nerimą, pagerinti nuotaiką, produktyvumą, kūrybiškumą, miego kokybę.

Praktikos bus naudingos tiems, kurie nori lavinti savo sąmoningumą, bei pagerinti kasdieninio gyvenimo bei darbo kokybę, kurie susiduria su santykių, sveikatos ir kt. problemomis.

KOKIA MINDFULNESS PRAKTIKŲ NAUDA?
• Mažina nerimą, įtampą;
• Mažina lėtinius skausmus;
• Didina psichologinį atsparumą dienos iššūkiams;
• Formuoja naujus įgūdžius reaguoti į stresą;
• Padeda labiau valdyti dėmesį;
• Gerina atmintį;
• Lavina sąmoningą elgesį, atsižvelgiant į norimus rezultatus.
• Taupo energetinius resursus;
• Didina kūrybiškumą;
• Formuoja geranorišką santykį su savimi;
• Lavina naujus įgūdžius išbūti sunkiose situacijose padedant sau;
• Mokina pasirūpinti savimi ir savo poreikiais.

 

APIE METODĄ
Mindfulness – šiuolaikinės psichologijos metodika, kurią sukūrė mokslininkas Jon Kabat Zinn. Ją sudaro moksliniais tyrimais patvirtintos praktikos ir psichoterapijos (kognityvinės elgesio terapijos) pagrindai.

Ši metodika, pastaruoju metu yra viena plačiausiai naudojamų pasaulyje kaip psichologinės ir emocinės sveikatos gerinimo būdas.

Kaip nerimo ir streso mažinimo būdą šią metodiką taiko kariai, gydytojai, mokytojai, verslininkai. Metodo efektyvumas įrodytas daugybe tyrimų, todėl jis plačiai taikomas Vakarų šalyse.

Mindfulness praktikos nėra sudėtingos ir jas praktikuojantys žmonės tampa atsparesni gyvenimo iššūkiams, daug efektyviau susitvarko su nerimu, negatyviomis patirtimis, sumažėja emocinis valgymas, lengviau išeina iš žalingų įpročių.

 

Pratimai padeda subalansuoti dienotvarkę, dėl to atsiranda geresnė savijauta, gyvenimo pusiausvyra, pagerėja santykiai su aplinkiniais.

 

RENGINĮ VEDA:
Kristina Dorofėjė – mindfulness trenerė, Lietuvos Įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė, nuolat vedanti sąmoningumo stovyklas, mokymus ir kūrybines dirbtuves.

„Nebus jokio mokinimo ir tiesų, kaip reikia gyventi. Mano užduotis – per praktikas ir asmeninius patyrimus padėti atrasti patiems, kas jums veikia, padeda ir ką jūs norite ir esate pasiruošęs daryti dėl savo lengvesnio ir prasmingesnio gyvenimo“.

VIETA: Užsiėmimas vyksta visoje Lietuvoje, atvykstu į vietą arba Vilniuje galiu pasiūlyti studiją.

TRUKMĖ: Laiką galima reguliuoti pagal pageidavimą. Gali trukti nuo 2 val. iki 6 val.

KAINA: 2 val. užsimėmimo kaina 30 Eur./asm.

ŽMONIŲ SKAIČIUS: Užsiėmimas vyksta dalyvaujant nuo 5 asm.

15 PRIEŽASČIŲ, KODĖL MUMS REIKIA MINDFULNESS?

1. Sugebame daugiau išbūti dabartyje (čia ir dabar).

2. Išmokstame saugiai išgyventi nemalonias mintis ir jausmus bei kūno pojūčius.

3. Praktikos padeda įsisąmoninti ko mes vengiame (norime išvengti).

4. Stipriau susijungiame su savimi pačiu, aplinkiniais žmonėmis ir pasauliu.

5. Padidiname savivokos/savęs supratimo galimybes.

6. Įgauname didesnį atsparumą savo reakcijose į nemalonias patirtis, tampame mažiau jų pažeidžiamais.

7. Išmokstame įsisąmoninti skirtumą tarp savęs ir savo minčių.

8. Suformuojame stipresnį tiesioginį kontaktą su pasauliu (ne tik tarpininkaujant mintims).

9. Išmokstame,  kad viskas keičiasi, tame tarpe mintys, jausmai, kūno pojūčiai.

10. Įgauname daugiau emocinės pusiausvyros ir balanso.

11. Patiriame daugiau ramybės ir stabilumo.

12. Išplečiame savęs priėmimą ir atjautą.

13. Pageriname santykius su svarbiais žmonėmis.

14. Efektyviau naudojame savo protinius ir emocinius bei fizinius organizmo resursus.

15. Pageriname darbingumą, sumažiname stresą savo veikloje ir gauname daugiau pasitenkinimo iš gyvenimo.

Taip pat rekomenduojame
23
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.