Visos dienos

CMO AKADEMIJA: 3-ų mokymų ciklas „Įėjimas į naują rinką: pasiruošimas, testavimas ir veiksmai"

LiMA ir Synthesis Consulting Group pristato 2-ąją iš 3-ijų MASTERCLASS sesijų!
„Patikrintų ir netradicinių sprendimų paieškos“

Susitikimo metu kalbėsime apie praktikas, kurios leidžia „atsidaryti duris” rinkose, kuriose neturime nei patirties, nei žinomumo, bei kaip pasiekti pirmuosius klientus, kurie iki šiol apie mus negirdėjo.

2-osios sesijos metu dalyviai sužinos:
• Kokius kanalus pasirinkti pirmuosius, kad galėtumėte padidinti savo tolimesnės plėtros galimybes?
• Susitikimo metu kalbėsime apie praktikas, kurios leidžia “atsidaryti duris” rinkose, kuriose neturime nei patirties, nei žinomumo, bei kaip pasiekti pirmuosius klientus, kurie iki šiol apie mus negirdėjo.
• Į ką verta investuoti, kad įgytume žinomumą?
• Kokias taktikas naudoti, kad pasiektume ir įgytume pirmuosius klientus?

2-osios sesijos lektoriai:
Andrius Grigorjevas | Synthesis Consulting Group partneris strategas
Gailė Andriuškevičiūtė | Synthesis Consulting Group strategė



Apie mokymų ciklą:
Ėjimo į naują rinką procesas dažnai reikalauja derinti gerąsias praktikas su eksperimentais ir bandymais atrasti efektyvesni plėtros modelį. Kurso metu kalbėsime apie tai, kaip išvengti brangių eksperimentų, subalansuoti jau veikančius sprendimus ir naujų galimybių paiešką tokiu būdu užtikrinant tvaresnę pradinę plėtrą.    

Nuo rinkų atrinkimo iki pirmųjų pardavimų – kiekviename žingsnyje ieškosime būdų, kaip išnaudoti potencialą ir priimti duomenimis bei įžvalgomis paremtus sprendimus.   

Po mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Pažinti rinkas ir įvertinti jų patrauklumą net ir tada, kai neturite jokios patirties ar ryšių svarstomuose regionuose;
• Identifikuoti situacijas, kurios gali padidinti sėkmingo produkto įvedimo į naują rinką galimybes;
• Atsirinkti tinkamus partnerius, kanalus ir juos prioretizuoti, kad sėkmingos pirmos partnerystės “atidarytų daugiau durų”;
• Pritraukti kritiškai svarbią pradinę klientų bazę, kuri padėtų mums įrodyti patirtį naujoje rinkoje;
• Kaip testuoti skirtingus pardavimo ir klientų pritraukimo būdus.

Mokymų ciklas skirtas:
Įmonių direktoriams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir visiems, kurie ruošiasi arba jau aktyviai dirba su naujų produkto įvedimo į rinką veiksmais.

Mokymų ciklas susideda iš 3 MASTERCLASS sesijų:

I Masterclass sesija: spalio 12 d. (antradienis) 16:00 - 18:00
Rinkų vertinimas, atrinkimas bei pirmoji pažintis su potencialiais klientais

II Masterclass sesija: spalio 19 d. (antradienis) 16:00 - 18:00
Patikrintų ir netradicinių sprendimų paieškos

III Masterclass sesija: spalio 26 d. (antradienis) 16:00 - 18:00
Skirtinga kelionė skirtinguose scenarijuose


LiMA NARIAMS DALYVAVIMAS NEMOKAMAS.

Registracija ir naujausia informacija apie renginį: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1340

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html

18
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.