Visos dienos

Dviejų dienų kūrybiškumo mokymai vadovams su Dr. Ieva Martinaityte

KAIP LAVINTI KŪRYBIŠKUMĄ? 5 PRINCIPAI x 4 LYGIAI x 10 STRATEGIJŲ

Originalus mąstymas vadovų darbe nuolat kovoja dėl dėmesio su produktyvumo KPIs. Nuolatinis laiko trūkumas ir ilgas darbų sąrašas ne tik slopina naujų idėjų gimimą, bet „sugalvoti kąžką naujo“ sukelia dar didesnį stresą. Dažnai patiriame mąstymo blokus, neturime kūrybinės energijos, ir nueiname senu keliu, kartais net to nesuvokdami. Atrodo, pastangų dėjote daug, jos ne visada pasibaigia norimu rezultatu, kurį įvertina kolegos ir klientai. Technikos, kurias išmokote mokymų metu ir pasiliko auditorijoje arba powerpoint prezentacijoje, prie kurios negrįžote.

MOKYMŲ TIKSLAS: pristatyti kitokį požiūrį į kūrybinį procesą versle, padėti taikyti 5 kūrybinio mąstymo principus, ugdyti micro kūrybiškumo įpročius, kurie lengvai integruojami ir tampa vadovo dienos dalimi bei daro didelę įtaką palaikant aukštą kūrybinį produktyvumą ir siekiant užsibrėžtų vadovo ir komandos tikslų.

• MOKYMŲ METU:
- Sužinosite kūrybinio proceso psichologijos ypatumus ir kaip įveikti minčių blokus;
- Geriau suprasite, kaip galima nuolat įjungti ir išjungti kūrybinį mąstymą, kai to reikia;
- Sužinosite 4 „fitness“ lygius, kurie reikalingi lavinant kūrybiškumo raumenį;
- Išmoksite 5 kūrybinės mąstysenos principus;
- Išbandysite 10 kūrybiškumo strategijų, kurias lengvai pritaikysite kiekvieną dieną darbe;
- Padėsite pagrindus kūrybiškumo įpročių formavimui;
- Sukursite savo inovatyvumo praktikas, kurias galėsite taikyti kiekvieną dieną.

• MOKYMAI SKIRTI: marketingomarketingo projektų, komunikacijos, pardavimų, verslo plėtros vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams bei jų komandoms.

MOKYMAI REMSIS 5 KŪRYBINIO MĄSTYMO PRINCIPŲ PROGRAMA:

Principas 1.  Patogi nežinomybė
Principas 2.  Nesėkmės informacija
Principas 3.  Kaip sustoti, kad galėtum skubėti
Principas 4.  Gauni tai, ką įdedi.
Principas 5.  Praradimai vs Atradimai
Užbaigimo ceremonija, klausimai, refleksija ir pasidalinimai.

Registracija ir naujausia informacija apie renginį: https://bit.ly/3E0zSgx

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html

28
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.