Visos dienos

Mindfulness: Dėmesingo įsisąmoninimo užsiėmimai MO muziejuje

Kviečiame pažinti savo kūną, nuraminti protą ir geriau pajausti save. Mindfulness: dėmesingo įsisąmoninimo užsiėmimai – laikas sau ir savo emocijoms drauge su menu. Ir ne bet kada, o ypatingu metu – muziejaus ne darbo laiku. MO paroda ir laikas su savimi – tik jums. 

Net pandemijos metu visi lekiame, esame įsukti į greitą, kad ir virtualų, gyvenimo ritmą. Taigi muziejus – ideali vieta stabtelti, atsisukti į save. Jūsų laukia ypatinga atmosfera ramiam, prasmingam ir giliam pabuvimui. 

Mindfulness: Dėmesingo įsisąmoninimo užsiėmimai vyksta MO muziejaus mažojoje parodoje „Sunkus amžius: Vilnius, 1939–1949“. Užsiėmimai skirti žengiantiems pirmuosius žingsnius ir norintiems atrasti, pajausti dėmesingo įsisąmoninimo praktikas. Kviečiame jas išbandyti ir patirti ypatingoje erdvėje – MO muziejaus parodų salėje. 

Užsiėmimo metu drauge su psichologe Simona Košinskaite susipažinsime su pagrindiniais dėmesingo įsisąmoninimo principais bei išbandysime pagrindinius meditacijos būdus. Jie padės sustiprinti ryšį su savimi ir dabarties momentu. Drauge patirsime ir mus supančią aplinką: erdvę, šviesą, muziejuje sklindančius garsus. Ir, žinoma, laukia laikas savo mintims ir reakcijoms žiūrint ir įsižiūrint į MO muziejaus mažosios parodos „Sunkus amžius: Vilnius, 1939–1949“ kūrinius. 

Visi užsiėmimai vyksta muziejaus ne darbo valandomis, nedidelėse grupėse, laikantis saugių atstumų. O po užsiėmimo visi dalyviai kviečiami ir toliau mėgautis menu bei aplankyti MO muziejaus didžiąją parodą „Sunkus amžius. Szapocznikow – Wajda – Wróblewski“.

Skirkite laiko sau, aplinkai, emocijoms ir mintims. O tada jūsų lauks naujos patirtys bei atradimai. Susitikime ir patirkime savo emocijas naujai MO muziejuje!

BILIETAI

Bilietai į užsiėmimus parduodami tik internetu. Taigi kviečiame susiplanuoti šį išskirtinį laiką sau iš anksto. Jei domina privatūs užsiėmimai, susisiekite su mumis mo@mo.lt

Kas yra dėmesingas įsisamoninimas (angl. mindfulness)?

Dėmesingas įsisąmoninimas yra dėmesio kreipimas į kokį nors objektą tam tikru būdu: tikslingai, į dabartinį momentą ir nevertinant (J.Kabat Zinn). 

Dėmesingo įsisąmoninimo meditacijos poveikis jau įrodytas daugelio tyrimų. Ši praktika padeda stiprinti psichiką ir kūną, sumažina stresą, stiprina atjautą  bei gerina atmintį. Suteikia galimybę geriau suprasti save ir kitus, patirti ir mėgautis čia ir dabar momentu bei išmokti jį praktikuoti ir už muziejaus ribų. 

Simona Košinskaitė – psichologė, MO edukatorė, „Kūrybinių jungčių“ narė bei „Krizių įveikimo centro“ specialistė. Daugiau kaip 15 metų praktikuoja bei gilinasi į įvairias meditacijas bei jų poveikį žmogui, domisi kaip puoselėti ir palaikyti psichologinę gerovę, tvarkytis su stresu, tyrinėja kūno ir psichikos sąsajas. 

19
Birželis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Birželis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.