Visos dienos

Kaip sėkmingai pasiruošti ir investuoti į savo įmonės vizualinį identitetą?

Dažnas marketingo specialistas per savo karjerą susiduria su brendingorebrendingofacelifto arba kitais strateginiais bei vizualiniais įmonės pokyčio klausimais. Tačiau tai nėra kasdienė veikla. Šis procesas yra apipintas daugybe neatsakytų klausimų, mitų, nuomonių ir taktikų.

Renginio tikslai:
dalyviams suteikti žinias, kurios padėtų 1) identifikuoti, ar verslui yra reikalingas prekės ženklo ar jo strategijos atnaujinimas, 2) identifikavus poreikį, gebėti atsirinkti įmonei labiausiai tinkantį dizaino paslaugų tiekėją, o vėliau su juo sklandžiai bendradarbiauti bei sėkmingai implementuoti dizainą savo organizacijoje.

Renginio metu dalyviai išgirs:
- Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą?
- Kaip atsirinkti geriausią dizaino paslaugų tiekėją?
- Kaip organizuoti konkursą ir kokių klausimų klausti, o galbūt pasitikėti portfolio?
- Kaip dirbti su dizaineriais, formuluoti pataisymus, reikšti kritiką, motyvuoti?
- Kaip implementuoti dizainą ir naudotis prekės ženklo vadovu po atsinaujinimo?

Renginys skirtas: marketingo specialistams, prekės ženklų savininkams, verslo plėtros vadovams bei visiems besidomintiems vizualiniais įmonės pokyčio klausimais.

Renginio pranešėjai: 
- Rapolas Ručinskas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP strategas;
- Augustinas Paukštė, SYNTHESIS CONSULTING GROUP dizaino konsultantas, ANDSTUDIO partneris.

Diskusijos dalyviai:
- Gediminas Užkuraitis, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris;
- Paulius Pocius, ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius;
- Vaida Karaliūnaitė, NANOAVIONICS marketingo vadovė
- Algirdas Orantas, CRITICAL partneris, Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas, Lietuvos dizaino tarybos narys;
Augustinas Paukštė, SYNTHESIS CONSULTING GROUP dizaino konsultantas, Andstudio partneris.

Renginio programa: 
- 16:00 – 16:10 Renginio atidarymas
- 16:10 – 16:30 Rapolas Ručinskas | Transformatyvus prekės ženklas: kaip įgalinti teigiamus pokyčius versle
- 16:30 – 17:00 Diskusija | Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą?
- 17:10  – 17:45 Augustinas Paukštė | "The brand (buy) book" gido pristatymas

LiMA nariams dalyvavimas NEMOKAMAS, būtina registracija.

Registracija ir naujausia informacija apie renginį:
https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1251

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html

18
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.