Visos dienos

MINDFULNESS kursai (streso ir emocijų valdymui). Prisijunkite nuo spalio 7 d. ONLINE

Jaučiate nerimą, grėsmę, nesaugumą? Sunku atlaikyti didžiulį slegiančios informacijos srautą? Visa tai dabartinėje situacijoje yra visiškai normalu ir natūralu.

Ir kartu ypatingai svarbu žinoti ir gebėti padėti sau išlaikyti vidinę pusiausvyrą ir stabilumą. Nuo to priklauso kaip jausimės mes patys ir kokius sprendimus priimsime (ar emocijų, ar išminties padiktuotus), ir kaip jausis mūsų artimieji, ypač vaikai.

Kai patys gebame „užsidėti deguonies kaukę“, tada galėsime pasirūpinti ir kitais.

Kursų dalyviai pastebi: daugiau ramybės, daugiau stabilumo, daugiau "neįkritimo" į emocijas, daugiau buvimo dabartyje vietoj ateities scenarijų kūrimo, daugiau gebėjimo sustoti, daugiau susikaupimo veiklai. (čia sąrašas nesibaigia, nes kiekvienas išsineša skirtingus sau svarbius atradimus).

8 savaitės skirtos tik būtiniausioms teorinėms žinioms ir daug daug praktikos. Kodėl būtent 8? Tyrimais nustatyta, jog būtent per 8 savaites atsiranda įgūdis būti dėmesingesniems ir mažiau "įkristi" į stresą ar emocijas.

Ši programa paremta medicinos mokslų daktaro John Kabat-Zinn metodika Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR), sukurta prieš 39 metus JAV ir šiuo metu plačiai taikoma visame pasaulyje. MBSR grįstų programų mokoma darželiuose, jos įtraukiamos į darbuotojų mokymus tokiose kompanijose kaip Google, Apple, Xerox, Intel, General motors, Goldman Sachs, Warner Bross ir kt. Metodo efektyvumas įrodytas gausybe mokslinių tyrimų. Kaip streso mažinimo būdą šią metodiką taiko įvairiausių profesijų atstovai, nuo karių iki mokytojų bei gydytojų.

Įgūdžiai, kuriuos ugdome programos metu:

- gebėjimas išbūti su fiziniu diskomfortu, įtampomis ir taip pasijusti geriau (toks poveikis stebina daugumą dalyvių),

- gebėjimas susikaupti ir koncentruoti dėmesį,

- gebėjimas efektyviau valdyti stresą,

- gebėjimas valdyti emocijas,

- gebėjimas neįsitraukti į aplinkinių emocijas,

- gebėjimas susitvarkyti su varginančiomis mintimis,

- gebėjimas iš tiesų pasijusti, kad gyvename (o ne kad gyvenimas bėga pro šalį).

Tyrimų rezultatai rodo, jog kursų dėka:

- Atsiranda daugiau vidinio stabilumo ir ramybės

- Mažėja lėtiniai skausmai

- Pagerėja darbingumas

- Mažėja fizinė ir emocinė įtampa

- Gerėja miegas

- Keičiasi emocinės reakcijos į sunkias situacijas

Užsiėmimus veda psichologė Sigita Petrovė – Įsisąmoninimu (mindfulness) grįstos kognityvinės ir elgesio terapijos LSMU podiplominių studijų absolventė, sertifikuota įsisąmoninimu grįstų intervencijų mokytoja/instruktorė, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė.

Streso valdymo kursus pagal šį metodą veda jau šešti metai, apskritai mokymų vedimo patirtis – 12 metų.

Kursai orientuoti į naujus įgūdžius, o įgūdžiams formuotis reikia laiko ir praktikos, todėl namų darbai yra svarbi mokymosi proceso dalis. Jiems optimalu skirti apie 20-30 minučių kasdien.

Programą sudaro: 8 vakariniai 2 val. trukmės užsiėmimai po 1 kartą per savaitę, nuotoliniu būdu, Teams platformoje.

Nauja online grupė prasideda 2022 m. spalio 7 d., penktadienį, 8.30.

Visų užsiėmimų datos:

Spalio 7 d., penktadienis, 8.30.
Spalio 14 d., penktadienis, 8.30.
Spalio 21 d., penktadienis, 8.30.
Spalio 28 d., penktadienis, 8.30.
Lapkričio 4 d., penktadienis, 8.30.
Lapkričio 11 d., penktadienis, 8.30.
Lapkričio 18 d., penktadienis, 8.30.
Lapkričio 25 d., penktadienis, 8.30.

Jei iš anksto žinote, jog teks praleisti kurį nors užsiėmimą, nieko baisaus, tai ne kliūtis dalyvauti kursuose. Medžiagą ir pratimų įrašus gausite el. paštu. Tiek pratimus, tiek teorinius principus kartojamės ne vieno užsiėmimo metu.

Telefonas registracijai ar klausimams 8 615-52003, el. paštas info@gvc.lt.
29
Rugsėjis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Rugsėjis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.