Visos dienos

Efektyvi reklama: kaip ją kurti ir matuoti?

Reklaminės kampanijos dažnėja, reklamos biudžetai didėja, reklamos reguliavimas intensyvėja, o vartotojai tarytum mažiau kreipia dėmesio į reklamą. Tad kokiais principais remiantis konstruoti reklamą, kad ji veiktų žmones ir kaip išsiskirti informaciniame triukšme?

Praktinė sesija bus sudaryta iš dviejų dalių:

1. Kaip reklama veikia auditoriją? Ar reklama pasilieka kaip įrašas smegenyse? Ką svarbu žinoti konstruojant reklamą? Kaip mus veikia euristikos? Kokią informaciją ir kaip priima bei apdoroja mūsų smegenys? Kodėl reklamoje svarbus kūrybiškumas ir reikalingos emocijos?

2. Kokia reklama yra efektyvi? Ar ji skatina tam tikram veiksmui? Kaip išmatuoti reklamos ar reklaminės kampanijos efektyvumą nepriklausomai nuo jos biudžeto dydžio? Kokius pagrindinius rodiklius prasminga sekti? Kodėl verta atlikti tęstinius matavimus? Kas didina ar mažina reklamos efektyvumą? Sėkmingos ir mažiau sėkmingos skirtingo biudžeto kampanijos – ko galime iš jų pasimokyti?

Praktinė sesija skirta: marketingo, komunikacijos specialistams ir projektų vadovams ir visiems, kurie dirba su reklamos kūrimu, gamyba bei rezultatų matavimu.

Renginio pranešėjai:

- Domantas Gailius, KOG instituto įkūrėjas ir partneris;

- Dr. Eleonora Šeimienė, KOG instituto vadovė.

LiMA nariams dalyvavimas NEMOKAMAS.

REGISTRACIJA ir DAUGIAU INFORMACIJOS apie renginį:
https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1245

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html

28
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.