Reitingas
Adresas: 55.930311, 23.328492
Telefonas: labas@lietuvospetanke.lt
Sveitainės nuoroda: https://lietuvospetanke.lt

Instagram @petanke.lietuvoje - https://www.instagram.com/petanke.lietuvoje

Sportinė petankė @lietuvospetanke -  https://www.facebook.com/lietuvospetanke

Rekreacinė petankė @petanke.lietuvoje - https://www.facebook.com/petanke.lietuvoje

Petankės taisyklės - https://lietuvospetanke.lt

Dvi komandos varžosi mesdamos metalinius rutulius. Žaidimo tikslas kuo daugiau savo rutulių pastatyti šalia mažo medinio taikinio, vadinamo kašanetu.

Komandos meta burtus, kuri pradės pirma. Laimėjusi komanda meta kašanetą iš lankelio. Kašanetas turi būti numestas 6–10 metrų atstumu nuo lankelio. Visi kašaneto metu daromi metimai bus atliekami iš toje pačioje vietoje esančio lankelio.

Pradedančioji komanda pirma atlieka rutulio metimą kašaneto link. Antroji komanda meta rutulius, kol jų rutulys aplenkia priešininkų arčiausiai kašaneto esantį rutulį arba kol jai nebelieka rutulių. Metimą visada atlieka kašaneto metu atsilikinėjanti komanda, kol jos rutulys atsiduria arčiau arba jai nebelieka rutulių. Vienai komandai išmetus visus savo rutulius, priešininkai atlieka likusius metimus.

Taškai skaičiuojami pagal tai, kiek arčiausiai kašaneto esančios komandos rutulių lenkia priešininkų arčiausiai kašoneto esantį rutulį. Viena komanda vieno kašaneto metu pelno nuo 1 iki 6 taškų. Taškus laimėjusi komanda lankeli padeda į kašaneto vietą ir tęsia žaidimą mesdama kašanetą iš naujo. Žaidžiama iki 13 taškų.

Priešininkai gali numušti, nustumti, įsiremti į priešininko rutulį. Plieniniai rutuliai gali liesti medinį kašanetą, pakeisti jo vietą aikštelėje. Jei taikinukas išrieda iš aikštelės ir abi komandos turi kamuolių, peržaidžiama iš kitos aikštelės pusės, o jei viena komanda nebeturi rutulių, laimi kita komanda tiek taškų, kiek likę rankose rutulių. Laimėjusysis taškus kašanetą iš tos pačios vietos, kur buvo paskutinė kašaneto pozicija, lanką galima pasitraukti, jei aikštelė lieka trumpesnė nei 10 m. Metalinis rutulys ir taikinukas žaidime iki tol, kol korpusu (žiūrint iš viršaus) dengia žaidimo aikštelės liniją. Žaidimo metu negalima iš aikštelės traukti kliūčių, prieš metimą galima užlyginti paskutinio priešininko metimo metu atsiradusią duobutę.

19
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31