Visos dienos

SOCIALINIŲ TINKLŲ BIUDŽETO PLANAVIMAS 2020

Artėjant biudžetinių metų pradžiai marketingo skyriai aktyviai planuoja būsimų metų marketingo biudžetą ir jo paskirstymą tarp skirtingų kanalų. Socialiniams tinklams užimant vis didesnę marketingo išlaidų dalį, būtina kalbėti ne apie atskirų socialinių tinklų kaip marketingo kanalų biudžetavimą, o vieną bendrą intregruotą marketingo biudžetą.

Šio seminaro metu bus kalbama apie:

- Ką būtina žinoti planuojant metinius biudžetus socialiniams tinklams Facebook, Instagram, Linkedin;

- Kaip efektyviai integruoti visų soc. tinklų biudžetus į vieną;

- Kokios reklamos ir turinio kūrimo kainos skirtinguose soc.tinkluose;

- Kokios yra socialinių tinklų tendencijos ir papildomos aktyvacijos – influencer‘iai, chatbot‘ai ir kampanijos;

- Ką daryti ir ko vengti planuojant marketingo biudžetus;

Seminaro lektorė: Laura Domarkė, kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama” bendraįkūrėja, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė. Laura su socialiniais tinklais dirba dar nuo 2009m., prisidėjo prie daugiau nei 90 lokalių ir tarptautinių prekės ženklų kuriant ne vien socialinių tinklų, bet ir rinkodaros strategijas.

Daugiau informacijos: www.lima.lt

28
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.