Marketing Day - Time To Play!
„Marketing day – it‘s time to play“ – jau tradicija tapęs renginys – pranešimų ciklas visiems, ištroškusiems marketingo! Šiame renginyje bus 4 skirtingi pranešimai dizaino, socialinių tinklų, rinkodaros strategijos planavimo temomis.
Įvairiausių sričių specialistai pasidalins savo žiniomis apie tai, kaip „žaisti" šių dienų rinkodaroje, išsiskirti tarp konkurentų ir laimėti svarbiausią prizą - vartotoją!
Jei esi „žaidžiantis" marketingistas ar tiesiog tau svarbu žinoti rinkodaros naujoves - ši renginys skirtas kaip tik tau!
Pranešėjai ir temos:
Jarūnė Narkevičiūtė - Social media play: rules for everyday
Viktorija Urbelytė - Ką daryti, jeigu produktas nėra sexy
Julius Kaknevičius - Kaip turėti 25 valandas per parą? Agentūros patirtis, siekiant produktyvaus darbo su klientais.
Indrė Radavičienė - Formuojame kainos žinutę: kokios kainos formos iššaukia vartotojų dėmesį