Visos dienos

Marketingo strategija. Nuo ko pradėti?

Šių mokymų esmė yra supažindinti su esminiais marketingo strategijos aspektais ir kartu pasiruošti sau tinkamą marketingo strategijos pagrindą. Jų metu išnagrinėsime kaip suprasti savo tikslinę auditoriją, išsigryninti teikiamas naudas, išsirinkti tinkamiausius kanalus ir sukurti pagrindinę žinutę.

Marketingo strategijos mokymų turinys:
1. Situacija – kaip yra dabar?

2. Prekės ženklo strategija.

2.1. Prekės ženklo misija, vizija, vertybės
2.2. Tikslai
2.3. Tikslinė auditorija
2.4. Konkurentų analizė
2.5. Kuriama vertė

3. Komunikacijos strategija.
3.1. Analizė (Prekės ženklas, Vartotojai, Kanalai)
3.2. Vertė (Rezultatas, Reakcija, Pasiūlymas)
3.3. Rezultatas

4. Komunikacijos strategijos įgyvendinimas.

Mokymus ves ,,What about” agentūros socialinių tinklų ir kūrybinių projektų strategas Karolis Lapačinskas. Dirbęs su tokiais žinomais prekės ženklais, kaip Compensa, Porsche, Caif Cafe, Can Can pizza, Sadolin, Pinotex, TEDxKaunas ir kiti.

Visiems dalyviams bus išduodami diplomai.

Registracija BŪTINA: https://festivus.lt/renginiai/mokymai/
Kaina: 25€‎

19
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.