Visos dienos

Regėjimo gerinimo dieninės ir vakarinės pratybos Vilniuje

Tu daug valandų praleidi prie kompiuterio? Dažnai pervargsti ar patiri stresą darbe, mokykloje ar namuose? Nenuostabu, kad tavo akys nebemato taip, kaip anksčiau. Jos prašo poilsio, priežiūros ir natūralaus, taisyklingo bei gero žiūrėjimo įpročių sugrąžinimo. Per pratybas viso to ir mokysimės, praktikuosime.

Keturios temos.
Dieną ir vakare.

Kaina ta pati dalyvaujant tiek dieninėje, tiek vakarinėje, tiek abejose tos pačios temos pratybose. Galite prisijungti nuo bet kurios temos.

Jose sužinosite:
Tema 1 – „Įvadas. Pagrindiniai regėjimo gerinimo principai, atsipalaidavimas, motyvacija“
Lapkričio 6 d. (trečiadienį)
DIENĄ 10:00-12:00 val.
VAKARE 18:00-20:00 val.
Įvadinėse regėjimo gerinimo pratybose sužinosite:
apie W. H. Bates metodą;
kokios yra regėjimo sutrikimų priežastys;
kokie yra pagrindiniai regėjimo gerinimo principai;
kodėl atsipalaidavimas yra būtinas geram regėjimui pasiekti;
kaip praktikų pagalba išlaikyti gerą regėjimą ir pagerinti jau suprastėjusį regėjimą;
kaip išlaikyti motyvaciją gerinant savo regėjimą.

Tema 2 – „Judėjimas. Periferinio regėjimo aktyvavimas ir išplėtimas“
Lapkričio 13 d. (trečiadienį)
DIENĄ 10:00-12:00 val.
VAKARE 18:00-20:00 val.
Kiek svarbus yra judėjimas, koks jo ryšys su geru regėjimu bei atsipalaidavimu. Geram regėjimui būtini judėjimo tipai:
fizinis akių ir viso kūno judėjimas;
regimo vaizdo judėjimas;
dėmesio judėjimas.
Tamsos svarba periferiniam regėjimui.

Tema 3 – „Centralizavimas (dėmesys į detales). Centrinio regėjimo aktyvavimas, svarbiausių gero regėjimo įpročių ugdymas“
Lapkričio 20 d. (trečiadienį)
DIENĄ 10:00-12:00 val.
VAKARE 18:00-20:00 val.
Pratybose detaliau susipažinsite su akies struktūra ir suprasite, kodėl akis vienu metu mato tik vieną sritį ryškiausiai. Kas yra spoksojimas (dėmesio išskaidymas) ir kodėl jis yra viena pagrindinių regėjimo sutrikimo priežasčių. Kaip taisyklingai žiūrėti į daiktus ir vaizdus, kad susigrąžintume natūralius, prigimtinius, taisyklingus, gero regėjimo įpročius.

Tema 4 – „Veikla iš arti. Ką daryti veiklos metu ir per pertraukėles, kad akys išliktų atsipalaidavusios. Abiejų akių darbo subalansavimas“
Lapkričio 27 d. (trečiadienį)
DIENĄ 10:00-12:00 val.
VAKARE 18:00-20:00 val.
Kaip apjungiant atsipalaidavimo, judėjimo, centralizavimo ir abiejų akių darbo subalansavimo principus, susigrąžinti ir išlaikyti gerą regėjimą:
dirbant prie kompiuterio;
skaitant;
naudojantis išmaniuoju telefonu ar planšete;
ilgai atliekant bet kokią kitą artimą veiklą.
Taip pat išmoksite įtraukti gero regėjimo principus ir praktikas į savo kasdienybę, neskirdami tam papildomo laiko.

Naudą ir teigiamą poveikį akims bei savo regėjimui pamatysite iš karto! Į pratybas atsineškite tušinuką ir užrašus.

Praktikas veda:
Mindaugas Mitkevičius, Lietuvos sveikuolių sąjungos lektorius-praktikas, prieš daugiau nei du metus atsisakęs akinių ir sustiprinęs savo regėjimą. Mindaugas, padėjęs pagerinti regėjimą šimtams žmonių, pasidalins, kaip pratimų, atsipalaidavimo ir vizualizacijos pagalba galima sustiprinti savo akis ir visiškai atsikratyti akinių.

KADA?
Lapkričio 6, 13, 20, 27 d. (trečiadieniais).

KUR?
Laisvės pr. 58, Vilnius
Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla, 1-a arba 217 auditorija (sekti nuorodomis).

KAINA
Vienos temos kaina: 15 EUR
Mokant už visas keturias temas iš karto, kaina: 50 EUR
Vaikai priimami nuo 10 metų su 20 proc. nuolaida.

Daugiau informacijos: +37064568833 arba mindaugas@sveikuoliai.lt

REGISTRACIJA:
http://www.sveikuoliai.lt/renginys/regejimo-gerinimo-dienines-ir-vakarines-pratybos-vilnius/

17
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30