Visos dienos

Edumint mokymai: Facebook/Instagram reklama PRO

FACEBOOK REKLAMA – SUDĖTINGA, BET LABAI GALINGA REKLAMOS PLATFORMA. IŠMOKITE SU JA GENERUOTI PASTOVŲ PELNĄ.

Facebook apie mus žino labai daug: nuo gyvenimo būdo iki lokacijos (juk sekimo prietaisas – telefonas – visada mūsų kišenėje). Naudodamiesi šiais duomenimis ir suprasdami Facebook naudojamo dirbtinio intelekto veikimo principus, mes galime reklamą rodyti tik tiems, kurie nori įsigyti mūsų produktus ir būtent tada, kai jiems labiausiai to reikia.

Sužinokite kaip sukurti ir prižiūrėti profesionalias reklamines kampanijas su aiškiai išmatuojamais rezultatais.

Lektorius: Edvinas

Tai pažengusiems skirti mokymai.

MOKYMŲ METU NAGRINĖSIME ŠIAS TEMAS:

Teorija:

Facebook rinkodaros tendencijosBusiness Manager administravimasAuditorijų segmentavimas peilio aštrumo tikslumuKokybinių (CTR, CPC) ir kitų faktorių (CPM, relevance score) įtaka reklamos kainai ir jų optimizacijaSusisteminta 14 skirtingų konversijų apžvalgaRemarketingo strategija ir auditorijų trukmėEfektyviausi reklamos formatai ir platformosFacebook reklamos strategijos B2B ir B2C verslams skirtumai ir pritaikymasTurinio patarimai ir pakartotinis jo panaudojimasReklamos pavyzdžiai ir jų analizėKaip ir kada skaidyti reklamos kampanijasKasdienė ir ilgalaikė optimizacijaReklamos kampanijų ir jų pavadinimų struktūraRezultatų analizė ir statistikos galimybės

Praktika:

Fanų auditorijos išgryninimas ir analizėVartotojo kelio pirkimo procese (funnel) sudarymasSu verslo tikslais susietų konversijų išgryninimasŠaltų ir šiltų (retargeting) auditorijų kūrimasTurinio ruošimas konkrečioms auditorijomsBiudžeto planavimas ir rezultatų skaičiavimasReklamos paleidimo proceso patarimaiMOKYMAI SKIRTI:Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybesReklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žiniasNedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamąDĖMESIO! TAI PAŽENGUSIEMS SKIRTI MOKYMAI. JUOSE GALITE DALYVAUTI TIK JEI:Esate sukūrę bent tris reklamines kampanijas, naudojant Ads Manager arba Power EditorEsate įdiegę Facebook Pixel į savo svetainęMokate sukurti auditoriją iš žmonių, apsilankiusių svetainėje (retargeting) ir į kitą grupę (pvz. pirkėjus) panašią auditoriją (lookalike)Jei aukščiau išvardintos užduotys dar atrodo svetimos, pirmiausiai apsilankykite Facebook reklamos ABCmokymuose.

Taip pat rekomenduojame
18
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.