LiMA| Visos dienos Facebook reklamos užsakymo mokymai
Praktiniai 8 val. mokymai apie reklamą Facebook tinkle su 10 metų patirtį turinčiu skaitmeninės rinkodaros specialistu, mokymų namų EduMint mokymai įkūrėju Domantas Širvinskas.
- Ads Manager kampanijų kūrimo strultūra, auditorijų tipai (Custom, Lookalike, Saved), dydžiai;
- Pardavimų funnel'is: kuo skiriasi šiltos ir šaltos auditorijos, kaip jas derinti, kokiais atvejais jos reikalingos ir kaip tai įgyvendinti Ads Manager'yje;
- Retargeting kampanijos: kada jos aktualios, kaip parinkti tinkamą biudžetą, kaip tinkamai panaudoti duomenis iš Facebook Pixel ir kitų Custom auditorijų;
-Kaip nustatyti kampaniją, kuri biudžetą naudotų efektyviausiai, Facebook'ui naudojant dirbtinį intelektą ir žinias apie vartotojus;
-Turinys: kokios turinio strategijos veiksmingiausios pasaulyje, kurias jų naudoti kuriems prekės ženklams, kokioms auditorijoms;
-Kaip analizuoti reklamos rezultatus, kurie duomenys svarbūs, kaip juos panaudoti biudžeto optimizavimui.
Po kiekvienos temos pristatymo - praktinė užduotis, kurios metu lektorius asmeniškai konsultuos apie Jūsų asmeninei situacijai geriausią sprendimą.
Daugiau informacijos apie mokymus ir bilietai čia: http://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view806