Visos dienos

8 savaičių STRESO VALDYMO kursai, grįsti dėmesingu įsisąmoninimu (mindfulness)

Bėgate kaip voverė rate ir nebespėjate pajusti gyvenimo skonio? Nepavyksta atsiriboti nuo darbų net grįžus namo? Namiškiai, ar kolegos darbe greitai išveda iš pusiausvyros? Pastebite, jog dėl patiriamo streso blogėja fizinė sveikata? Sunku sukaupti dėmesį, ypač prieš reikšmingą pokalbį ar pristatymą? Vargina neigiamos aplinkinių emocijos?

8 savaitės skirtos tik būtiniausioms teorinėms žinioms ir daug daug praktikos. Kodėl būtent 8? Tyrimais nustatyta, jog būtent per 8 savaites atsiranda įgūdis būti dėmesingesniems ir taip valdyti stresą.

Beje, buvimas dėmesingu turi ir daugiau teigiamų efektų - pagerėja tarpusavio santykiai su aplinkiniais, atidžiau valgome (ir savaime suvalgome mažiau :), daugiau ramybės ir pusiausvyros viduje. Gal ir jums tai būtų ne pro šalį?

Ši programa paremta medicinos mokslų daktaro John Kabat-Zinn metodika Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR), sukurta prieš 39 metus JAV ir šiuo metu plačiai taikoma visame pasaulyje. MBSR grįstų programų mokoma darželiuose, jos įtraukiamos į darbuotojų mokymus tokiose kompanijose kaip Google, Apple, Xerox, Intel, General motors, Goldman Sachs, Warner Bross ir kt. Metodo efektyvumas įrodytas gausybe mokslinių tyrimų.  Kaip streso mažinimo būdą šią metodiką taiko įvairiausių profesijų atstovai, nuo karių iki mokytojų bei gydytojų.

Įgūdžiai, kuriuos ugdome programos metu:

- gebėjimas išbūti su fiziniu diskomfortu, įtampomis ir taip pasijusti geriau (toks poveikis stebina daugumą dalyvių),

- gebėjimas susikaupti ir koncentruoti dėmesį,

- gebėjimas efektyviau valdyti stresą,

- gebėjimas valdyti emocijas,

- gebėjimas neįsitraukti į aplinkinių emocijas,

- gebėjimas susitvarkyti su varginančiomis mintimis,

- gebėjimas iš tiesų pasijusti, kad gyvename (o ne kad gyvenimas bėga pro šalį).

Tyrimų rezultatai rodo, jog programos dėka:

- Atsiranda daugiau vidinio stabilumo ir ramybės

- Lengvėja lėtiniai skausmai

- Pagerėja darbingumas

- Mažėja fizinė ir emocinė įtampa

- Gerėja miegas

- Keičiasi emocinės reakcijos į sunkias situacijas

Užsiėmimus veda psichologė Sigita Petrovė - Įsisąmoninimu (mindfulness) grįstos kognityvinės ir elgesio terapijos LSMU podiplominių studijų absolventė, sertifikuota įsisąmoninimu grįstų intervencijų mokytoja/instruktorė, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė.

Programa orientuota į naujus įgūdžius, o įgūdžiams formuotis reikia laiko ir praktikos, todėl namų darbai yra svarbi mokymosi proceso dalis. Jiems optimalu skirti apie 20-30 minučių kasdien.

Programą sudaro: 8 vakariniai 1,5-2 val. trukmės užsiėmimai po 1 kartą per savaitę, antradieniais nuo 18.30 iki 20.30.

Užsiėmimų pradžia 2019 m. rugpjūčio 27 d., 18.30. 

Visų užsiėmimų datos:

I. Rugpjūčio 27 d., antradienis, 18.30

II. Rugsėjo 3 d., antradienis, 18.30

III. Rugsėjo 10 d., antradienis, 18.30

IV. Rugsėjo 17 d., penktadienis, 18.30

V. Rugsėjo 24 d., antradienis, 18.30

VI. Spalio 1 d., antradienis, 18.30

VII. Spalio 8 d., antradienis, 18.30

VIII. Spalio 15 d., antradienis, 18.30

Jei iš anksto žinote, jog teks praleisti kurį nors užsiėmimą, nieko baisaus, tai ne kliūtis dalyvauti programoje. Medžiagą ir pratimų įrašus gausite el. paštu. Tiek pratimus, tiek teorinius principus kartojamės ne vieno užsiėmimo metu. Kad visiems būtų aišku :)

Visos programos kaina 120 Eur.

Telefonas registracijai ar klausimams 8 615 52 003, el. paštas info@gvc.lt.

19
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31