Visos dienos

PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS – ĮMONĖS SĖKMĖS GARANTAS

„Aptarnavimo kokybė - tai to aptarnavimo, kurio, kliento manymu, jis yra vertas, su tuo aptarnavimu, kurį jis gauna, subjektyvaus lyginimo rezultatas“.                                                                              Čarlzas Fatrelas

Daugelis žmonių kiekvieną dieną vienaip ar kitaip susiduria su aptarnavimu. Ir nuo to, kaip jis buvo aptarnautas labai priklauso su kokiu darbuotoju teko bendrauti. Šios programos tikslas – darbuotojams, kurie kiekvieną dieną savo darbe susiduria su klientų aptarnavimu, savo paslaugų ar prekių pristatymu bei jų pardavimu, suteikti praktinių ir teorinių žinių, pagelbėsiančių savo darbą atlikti kur kas efektyviau ir produktyviau.

Pagrindinės temos:

Klientų aptarnavimo tvarka.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas.
Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas.
Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo?
Bendravimo su klientu procesas.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
„Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau?

Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, rašymo priemones, dalyvio pažymėjimą.

Vaišiname kava/arbata, pietumis restorane.

https://personaloprojektai.lt/personalo-atvirieji-mokymai

Registruokitės, detalių programų teiraukitės: info@personaloprojektai.lt  arba telefonu +370 618 48891.

Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!

16
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.