Visos dienos

Konfrontacija ir kritiniai pokalbiai. Grįžtamasis ryšys

TEMOS:


1. Grįžtamojo ryšio samprata ir jo svarba. Pozityvus ir negatyvus grįžtamasis ryšys ir jo nauda darbuotojui, vadovui, organizacijai. Grįžtamojo ryšio įrankiai organizacijoje: kur ir kaip praktiškai juos taikome?
2. Ką reiškia tinkamai suteikti grįžtamąjį ryšį ir kodėl tai yra svarbu? Dažniausios žmonių reakcijos į neigiamą grįžtamąjį ryšį. Pagrindiniai grįžtamojo ryšio teikimo kaip tarpasmeninio pokalbio etapai: psichologinis kontaktas, turinys ir pabaiga;
3. Konstruktyvi kritika ir tinkamas pagyrimas. Grįžtamojo ryšio planavimas ir teikimas. Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio teikimo algoritmas. Grįžtamojo ryšio išsakymo kliuvinių įveikimas. Grįžtamasis ryšys ir konfrontacija.
4. Grįžtamojo ryšio teikimas kaip metinio pokalbio dalis. Ar vadovai pakankamai teikia grįžtamąjį ryšį? Mokymų apibendrinimas.

TIKSLAS - suteikti žinių apie pozityvaus ir negatyvaus grįžtamojo ryšio svarbą bei tobulinti grįžtamojo ryšio teikimo gebėjimus bei praktinius įgūdžius.

TRUKMĖ: 8 val. 

* Į kainą įskaičiuotos kavos pertraukėlės. 

* Asmenys, dalyvavę seminare gaus jų dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus bei dalomąją medžiagą.

Daugiau informacijos: enrika@idconsult.lt

17
Gruodis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Gruodis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31