Visos dienos

Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai

Š. m.  gruodžio 15 d. Kaune organizuojamas mokymo seminaras „Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai“!

Mokymų programa skirta  darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.

Lektorė: psichologė Agnė Jaselskienė. Daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė, atitinkanti europinį psichologų kvalifikacijos standartą (EuroPsy sertifikatas), įgijusi NLP sertifikatą Londone, baigusi VU Specialiosios psichologijos laboratorijos vykdomus 6 kreditų kursus “Suaugusiųjų intelektinių gebėjimų įvertinimas”, psichologijos bakalaurė ir  magistrė. Pravedusi virš 15000 val. Mokymų.

Mokymų kaina: 129 Eur/asm.
Mokymų trukmė: nuo 9 val. iki 16.10 val.
Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, priemones, dalyvio pažymėjimą. Vaišiname kava/arbata, pietumis restorane.

 Nagrinėjamos temos:

Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas. 
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų  suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne” pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento?
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
Pozityvus mąstymas.

 Registruokitės:

https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

info@personaloprojektai.lt ,  telefonu +370 618 48891

30
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.