Visos dienos

Nuotoliniai mokymai Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai

2021 m. gegužės 11 d.  organizuojamas nuotolinis mokymo seminaras „Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai“!

“Neskubėk teisti, skubėk suprasti”. Seneka

MOKYMAI VYKS: zoom platformoje. Dalyviams tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu, vaizdu, garsu).

MOKYMŲ TRUKMĖ: 6 ak. val. (nuo 9.00 iki 14.30).
MOKYMŲ KAINA: 109 Eur./asm.
(Įskaičiuota: mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui, priemonės, reikalingos mokymams, grįžtamasis ryšys dalyviams, pažymėjimai.)

MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.

LEKTORĖ: Agnė Jaselskienė, sertifikuota Europos Sąjungos psichologė, dėstytoja, NLP specialistė, daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė.

NAGRINĖJAMOS TEMOS:
Bendravimas ir individualūs skirtumai.
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Pretenzijos, kritika, manipuliavimas – kaip elgtis?
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas.
Darbuotojo elgesys suklydus.
Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento?


https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

Registruokitės, detalių programų teiraukitės info@personaloprojektai.lt arba telefonu +370 618 48891.

Organizuojame vidinius  įmonių/įstaigų darbuotojų mokymus. 

14
Gegužė
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Gegužė
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.