Visos dienos

Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai

“Neskubėk teisti, skubėk suprasti”. Seneka

Mokymų programa skirta: darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis, skundais  bei „sunkiais“ klientais.

Mokymų tikslasSuteikti teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kurie padėtų tinkamai bendrauti, tinkamai elgtis įvairiose situacijose, ypatingą dėmesį skiriant bendravimui su „sunkiais“ klientais.  Padidinti darbuotojų gebėjimus sėkmingai valdyti nusiskundimus ir pretenzijas.

 Pagrindinės temos:

Bendravimas ir individualūs skirtumai.
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas?
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Pretenzijos, kritika, manipuliavimas – kaip elgtis?
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas.
Kliento prieštaravimų  suvaldymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas.
Klientų reakcijos ir  netinkami darbuotojo veiksmai.
Darbuotojo elgesys suklydus.
Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento.

https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

Registruokitės, detalių programų teiraukitės info@personaloprojektai.lt   arba telefonu +370 618 48891.

Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!

18
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30