Visos dienos

NEMOKAMOS PRAKTIKOS nerimui ir stresui mažinti. KIEKVIENĄ penktadienį per PIETŲ PERTRAUKĄ.

KĄ DUOS ŠIOS PRAKTIKOS TAU?
* Daugiau vidinės ramybės;
* Sumažins minčių chaotiškumą;
* Padės persikrauti, atgauti jėgas;
* Aiškiau matysi prioritetus;
* Padidės koncentracija veikloje;
* Pasirūpinsi savimi ir savo poreikiais;
* Sumažinsi intensyvias emocijas;
*Kursi rutiną dienos bėgyje stabtelti, padaryti išminties pauzę.

Registruokis DABAR į NEMOKAMAS online praktikas ir išnaudok dalį pietų pertraukos nurimti, persikrauti, atgauti jėgas ir lavinti sąmoningumą.

Visi atsakymai tavy, skirk laiko stabtelti ir jiems išgirsti!!!


BŪTINA REGISTRACIJA IŠ ANSKTO!

Spausk čia ir registruokis: https://forms.gle/BQHdaP327DbbmoBe7

Kas jau registravotės į ankstesnio penktadienio praktikas - registracija nereikalinga.
Žmonių kiekis ribotas, tad paskubėk!Negalintys tiesiogiai prisijungti gaus įrašus!

METODIKA:
Mindfulness – šiuolaikinės psichologijos metodika, kurią sukūrė mokslininkas Jon Kabat Zinn. Ją sudaro moksliniais tyrimais patvirtintos praktikos ir psichoterapijos (kognityvinės elgesio terapijos) pagrindai.

Ši metodika, pastaruoju metu yra viena plačiausiai naudojamų pasaulyje kaip psichologinės ir emocinės sveikatos gerinimo būdas.


Kaip nerimo ir streso mažinimo būdą šią metodiką taiko kariai, gydytojai, mokytojai, verslininkai. Metodo efektyvumas įrodytas daugybe tyrimų, todėl jis plačiai taikomas Vakarų šalyse.

Mindfulness praktikos nėra sudėtingos ir jas praktikuojantys žmonės tampa atsparesni gyvenimo iššūkiams, daug efektyviau susitvarko su nerimu, negatyviomis patirtimis, sumažėja emocinis valgymas, lengviau išeina iš žalingų įpročių.

MOKSLU GRĮSTA MINDFULNESS PRAKTIKŲ NAUDA:
• Mažina nerimą, įtampą;
• Mažina lėtinius skausmus;
• Didina psichologinį atsparumą dienos iššūkiams;
• Formuoja naujus įgūdžius reaguoti į stresą;
• Padeda labiau valdyti dėmesį;
• Gerina atmintį;
• Lavina sąmoningą elgesį, atsižvelgiant į norimus rezultatus.
• Taupo energetinius resursus;
• Didina kūrybiškumą;
• Formuoja geranorišką santykį su savimi;
• Lavina naujus įgūdžius išbūti sunkiose situacijose padedant sau;
• Mokina pasirūpinti savimi ir savo poreikiais.

APIE MANE: Kristina Dorofėjė, SERTIFIKUOTA MINDFULNESS INSTRUKTORĖ ir saviugdos trenerė, Lietuvos Įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė, nuolat vedanti sąmoningumo stovyklas, mokymus ir kūrybines dirbtuves.

Artimiausi gyvi rūpinimosi fizine ir emocinei sveikata susitikimai papildyti kūno, kūrybiškumo praktikomis, gamtos ir garsų terapija
yra čia:
https://facebook.com/events/s/pazink-savo-kuna-atverk-galimy/1378609929355949/

https://www.facebook.com/share/2BKAMgaeJtoq7XA7/

https://www.facebook.com/share/xnT454fX97qtzqcu/

Kilus klausimams rašykite: kristina.dorofeje@gmail.com

03
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.