Visos dienos

Relaksacinė mandalų tapyba ant vandens apvaliuose induose (ebru)

Pasitik rudenį ramus!

Relaksaciniame mandalų tapyboje ant vandens apvaliuose induose užsiėmime bus sujungtos skirtingos raminančios technikos, kur Jūs iki 5 asmenų grupėje galėsite kurti savo ramybės mandalą, fone grojant atpalaiduojančiai muzikai.

DĖL KO REIKIA RELAKSACIJŲ?

Nuolatinis stresas, kai žmogus jį patiria ilgą laiką, organizmui yra labai kenksmingas. Stresas veikia viso organizmo darbą, jį silpnindamas ir alindamas. Kitaip sakant, organizmas pasiruošia kovoti su jo taip suvokiama grėsme – mobilizuoja visas organizmo funkcijas, kad išgyventumėte. Įsivaizduokite, kad jūsų organizmas kasdien yra parengties būsenoje ir įtampoje. Jis greitai nusilpsta bei nebesugeba tinkamai atlikti kasdieninių funkcijų, dėl ko sutrinka širdies, kvėpavimo takų ir virškinimo veikla, padidėja odos ligų rizika, nusilpsta imunitetas bei sutrinka miegas, kas gali sukelti dar daugiau problemų. Tačiau stresas gali paveikti ne tik fizinę sveikatą, bet ir santykius su artimaisiais, motyvaciją, emocijas. Toks, kenksmingas ir žalingas organizmui, stresas vadinamas distresu ir dažniausiai būtent apie jį ir tenka girdėti, kai kalbama apie streso žalą. Vis dėlto, svarbu nepamiršti, kad kaip ir kiekvienas medalis turi dvi puses, taip stresas gali būti ne tik kenksmingas, tačiau ir naudingas, patiriamas kartu su maloniomis emocijomis. Toks stresas vadinamas eustresu ir patiriamas sportuojant, išbandant naujas veiklas, įveikiant iššūkius, kuriems asmuo turi resursų ir kurie emociškai neišvargina ar neužsitęsia. 

Siekiant, kad gyvenime būtų mažiau distreso (žalingo streso) ir daugiau eustreso (naudingo streso), reikia išmokti atsipalaiduoti, būti atviriems naujai įdomiai patirčiai. Tam ypač padeda veikla, kuri yra maloni, įtraukia, palaiko jūsų dėmesį ir taip atitraukia nuo stresą, įtampą ir nerimą keliančių minčių. Toks atotrūkis padeda organizmui atsigauti, pailsėti ir tai gali padėti tiek vėliau efektyviau įveikti stresą keliančius iššūkius, tiek sumažinti distreso (žalingo streso) poveikį sveikatai. Relaksacija – vienas patogiausių ir veiksmingiausių būtų išvengti streso žalos.

KUO YPATINGA RELAKSACINĖ MANDALŲ TAPYBA ANT VANDENS APVALIUOSE INDUOSE?

Viena iš Lietuvoje naujesnių atsipalaidavo technikų – tapyba ant vandens (ebru). Tai menas, atsiradęs senovės Kinijoje, vėliau keliavęs po pasaulį ir įgijęs daugybę skirtingų pavadinimų ir panaudojimo būdų, o į Lietuvą iš Turkijos, kur šis menas vadinasi „ebru“. Lietuvoje tapyba ant vandens (ebru) iškart buvo taikyta terapiniais tikslais dėl greitai kintančio ir todėl sulaikančio dėmesį, įtraukiančio proceso bei lengvai gaunamo stebinančio ir džiuginančio rezultato. Dėl gebėjimo atitraukti dėmesį ir malonių emocijų sukūrimo tapyba ant vandens (ebru) gali tapti puikiu būdu atsitraukti nuo stresą ar įtampą keliančių problemų, iššūkių ir leisti sau pailsėti ar tiesiog pasidžiaugti. O be to, tapyboje ant vandens (ebru) naudojamos tik natūralios, sveikatai nekenkiančios tradicinės šio meno priemonės, tad galima išvengti alerginių reakcijų bei daugiau susilieti su gamta ir natūralumu, kas taip pat siejama su atpalaiduojančiais veiksniais. Tapant apvaliuose induose, galima sukurti raminančią mandalą, kurios išskiriamos kaip ypač tinkamos atsipalaidavimui, nes apvalios, simetriškos formos dažniausiai žmogui pasąmoningai siejasi su harmonija, pilnatve ir ramybe. Tad šio užsiėmimo metu bus sujungiama nuo rūpesčių atitraukianti tapybos ant vandens (ebru) technika, raminanti mandala, harmonizuojančios apvalios formos bei raminanti muzika. 

BŪTINA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA! Vietų skaičius labai ribotas – grupėje nedaugiau nei 5 dalyviai.
El. paštas: vilnius@vyta.lt

Kaina: 8 Eur

Svarbu. Užsiėmime dalyvių amžius nuo 16 metų. 

Visos priemonės suteikiamos: ant vandens tapoma originaliomis ir natūraliomis ebru meno, kuris yra saugomas UNESCO kultūros paveldas, priemonėmis.

21
Rugsėjis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Rugsėjis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30