Visos dienos

Kaip įveikti pasipriešinimą ir skatinti bendradarbiavimą?

Dažnai darbe susiduriam su klientais, kurie nori pakeisti savo elgesį, tačiau tai ir lieka norais. O ką daryti, kai mums  klientas nepatinka? Kai jis nėra linkęs bendradarbiauti, ateina “iš reikalo” ar priešinasi pokyčiams. Kaip bendrauti su tokiais klientais? Kaip sumažinti jų pasipriešinimą pokyčiams ir įtraukti? Kaip padidinti motyvaciją keistis?

 

Šis seminaras – įvadas į motyvuojantį pokalbį / interviu. Motyvuojantis pokalbis – metodas, sukurtas kaip trumpalaikė konsultacinė pagalba siekiant pakeisti rizikingą kliento elgesį (pvz. narkotikų ar alkoholio vartojimą). Jis pasirodė veiksmingas dirbant su žmonėmis, siekiant elgesio pokyčių ir yra plačiai taikomas tiek klinikiniame darbe, tiek teikiant socialines paslaugas ar pedagoginėje veikloje.

 

Seminaro metu kalbėsime apie elgesio keitimo procesą, apie kliento ir konsultanto tarpusavio supratimą, veiksnius, trukdančius suprasti ir priimti klientą. Seminarą sudarys teorinė ir praktinė dalys, jų metu susipažinsime su motyvuojančio pokalbio samprata, pagrindiniais jo metodais ir technikomis, bei pabandysime jas taikyti.

 

Seminaras skirtas mokytojams, auklėtojams, psichologams, socialiniams darbuotojams, slaugytojams, probacijos tarnybų, darbo biržos darbuotojams ir visiems, kurie domisi, kaip padėti žmogui keisti savo elgesį.

Registracija el. paštu: psinfo.lt@gmail.com. Registracijai reikalinga informacija: vardas, pavardė, kontaktinis telefonas, el. paštas, specialybė.

 

Detalesnė informacija: el. paštu psinfo.lt@gmail.com arba tel. +370 606 68633 (Aistė).

 

Rekvizitai mokesčio pervedimui:

UAB “Žmogaus psichologijos studija”, įm. k. 300561755

AB SEB Vilniaus bankas, sąsk. nr.:  LT43 7044 0600 0542 9384

Paskirtis: už seminarą “Motyvuojantis pokalbis”.

21
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31