Visos dienos

Mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) praktikos

Laikas stabtelti ir skirti laiko sau? 
„Mindfulness (dėmesingas įsisąmoninimas) - tai gebėjimas būti sąmoningam savo gyvenime. Tai galimybė pamatyti ir pajausti kiekvieną gyvenimo akimirką ir jos išskirtinumą. Tai jausmas, kad esi daugiau gyvas ir daugiau gyvenantis. Tai galimybė tiesiogiai naudotis savo galingais vidiniais resursais, įžvalgomis, transformacijoms ir sveikimui..“ Jon Kabat-Zinn

Mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) praktikos skirtos naujų įgūdžių formavimui:
• Geriau pažinti save.
• Sąmoningiau ir koncentruotai valdyti dėmesį. Būti dabartyje.
• Įsisąmoninti mintis, jausmus/emocijas, kūno pojūčius.
• Pripažinti, priimti realybę, neprisirišant ir neteisiant.
• Funkcionuoti „buvimo“, o ne „darymo“ režime.
• Įveikti stresą, o taip pat – paleisti nerimą, įtampą, pagerinti miegą; 
• Lavinti kūrybingumą.
Metodo efektyvumas įrodytas gausybe mokslinių tyrimų.

Užsiėmimo metu medituosime, lavinsime dėmesį, atliksime sąmoningo valgymo praktikas. Tai atvira grupė, dalyvauti gali visi.

Ar galbūt turite draugų, kuriems būtų įdomu? Pasidalink su jais.

Registracija būtina: asta111@gmail.com
Mielai atsakysiu į jūsų klausimus tel. 8 613 27290 (Asta).

Vieta: Kaunas Kaunas, Šiaurės pr. 8A- 004

Grupę ves Asta Balbierienė - dėmesingo įsisąmoninimo (angl. Mindfulness) instruktorė, Įsisąmoninimu grįstos kognityvinės terapijos LSMU podiplominių studijų absolventė, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė.

19
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31