Visos dienos

Kaip valdyti kasdienį stresą? Mitai ir realybė

Kviečiame Jus į teorinį - praktinį seminarą, kurio metu susipažinsite su moksliniais tyrimais grįstu streso valdymo metodu - Sąmoningo dėmesingumo (angl. Mindfulness) praktikomis, jų taikymo galimybėmis valdyti stresą ir emocijas bei išbandysite keletą Sąmoningo dėmesingumo praktikų. Taip pat seminaro metu aptarsite klaidingus įsitikinimus, trukdančius mums efektyviau tvarkytis su kasdiene įtampa ir iššūkiais.

Seminare sužinosite:

kaip kyla stresas ir kaip tapti atsparesniu stresui?
kokie klaidingi įsitikinimai apie stresą vyrauja ir kaip su jais tvarkytis?
kas yra Sąmoningas dėmesingumas ir kokia šios praktikos nauda?
kaip dėmesingumas susijęs su stresu?
kodėl verta nuraminti mintis ir kaip tai padaryti?


Seminare išbandysite:

praktikas, padedančias nuraminti protą, mintis ir taip susikurti daugiau ramybės ir mažiau įtampos kasdienybėje;
“razinos”, dėmesingo kvėpavimo ir kitas paprastas, kasdienybėje pritaikomas praktikas, kurios Jums padės atstatyti vidinę pusiausvyrą.


SEMINARO LEKTORĖ:

Julija Gečaitė - psichologė-psichoterapeutė, kognityvinės ir elgesio terapijos atstovė, Lietuvos įsisąmoninimu (Mindfulness) grįstos psichologijos asociacijos narė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto dėstytoja, "Jaunimo linijos" savanorė ir mokytoja. Daugiau apie lektorę: www.gecaite.com

23
Vasaris
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
×
Vasaris
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28