Visos dienos

Sveikatos šaltinis, pilnavertė mityba, svorio korekcija

Vyks paskaita žmonėms, kurie neabejingi gerai savijautai ir gyvenimo kokybei. 

Dauguma žmonių nusprendę mesti svorį tai pradeda daryti su savo nuožiūra pasirinkta dieta ir alinančiu sportu. Susižavi įvairiausiais liekninamaisiais kokteiliais, "šluoja" ir plauna žarnyną nesaugiomis priemonėmis. 
Šiandien opiausia nutukimo problema tikrai ne estetinė. Pirmiausiai reiktų orientuotis ne į pasekmes (esu apkūnus (-i), o į nutukimo priežastį (kodėl tapau apkūnus (-i)?). 
Nutarę imtis drastiškų priemonių ir dietų pagalba numesti kelis kilogramus per kelias dienas net neįtariame, kokios žalos galime padaryti savo nuosavam organizmui. Viena pagrindinių problemų – išsibalansavusi medžiagų apykaita. Kalcio, geležies, magnio ir kt. maistinių medžiagų bei vitaminų trūkumas maisto racione. Sportas yra sveikatai, o mityba svorio korekcijai. 

• Ar tikrai žinome, kas yra pilnavertė mityba?
• Kaip “nepamesti galvos” vaikantis stereotipų – “Noriu būti lieknas (-a)”?
• Ar sveika ir pilnavertė mityba - tai tik daržovių valgymas?!
• Kokią įtaką stresas daro mūsų ląstelėms?
• Ar žinote kaip ilgai išlikti jaunam ir sveikam?

Mūsų paskaitos tikslas – suteikti žmogui žinių, leisiančių priartėti prie optimalaus svorio natūraliais būdais ir nesukeliant streso organizmui.

Lektorius – LSMU dėstytojas Voldemaras Giedrimas

23
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Lapkritis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30