Visos dienos

STORI, DIDELI MARKETINGO MOKYMAI "Marketingo Elementorius ABC"!

Jau trečią sezoną, 4 kartus per metus rengiami marketingo mokymai „MARKETINGO ELEMENTORIUS ABC“ išsiskiria tuo, kad mes kalbame apie marketingo pamatinius dalykus ir kalbame Jūsų kalba. Vadovaujamės mūsų marketingo specialistų sukaupta patirtimi, remiamės jau patvirtintais faktais ir statistikomis, nepasakojame užsienio kompanijų sėkmės istorijų, o atvirkščiai, parodome, kokių klaidų galime išvengti versle, laikantys elementarių dėsnių.

Seminaro metu bus pristatyti pagrindiniai marketingo įrankiai, be kurių sėkmingo verslo įsivaizduoti neįmanoma. Bus suteikti praktiški patarimai ir tiems kas pradeda verslą, ir tiems, kieno verslas jau įsibėgėjęs. Sužinosite ką galite patys pasidaryti NEMOKAMAI, naudojant tik savo laiko resursus.  Patikėkite, mes žinome, kad tai VEIKIA, nes seminaras parengtas daugiau nei 100 – to,  įvairias veiklas vykdančių LIETUVOS įmonių patirtimi, konkrečių atvejų bei situacijų analize. Ir visą tai mes Jums PADOVANOSIME!

MARKETINGO MOKYMAI SKIRTI:

įmonių vadovams, kurie neturi marketingo specialisto įmonės viduje ir marketingo svarbą supranta tik remiantis savo asmeninėmis nuostatomis,"startuoliams" – pradedantiems ar svajojantiems apie savo verslą,pradedantiesiems marketingo specialistams, neturintiems patirties, pardavimo atstovams, kurių įmonėse nėra marketingo specialistų, studentams, pasirinkusiems marketingo specialybę ar atliekantiems praktiką marketingo skyriuje.

MARKETINGO MOKYMŲ TIKSLAS: pasidalinti savo žiniomis bei patirtimi valdant įmonių marketingą bei suteikti naudingų patarimų, nemokamų įrankių, kurių pagalba patys atliksite tam tikrus taktinius veiksmus, kurių pagalba didinsite pardavimus, formuosite įmonės įvaizdį.

MARKETINGO MOKYMŲ NAUDA:

1. ateityje leis Jums optimizuoti savo kaštus valdant marketingo biudžetą
2. sutaupysite laiko patys skaitydami ir domėdamiesi marketingo aspektais,
3. sužinosite, kokias klaidas darote planuodami reklamą,
4. sužinosite ar tikslingai paskirstote reklamos biudžetą,
5. ar Jūsų svetainė tikrai yra pinigų uždirbimo mašina,
6. sužinosite, kokiais nemokamais reklamos įrankiais galite pasinaudoti ir už juos nemokėti,
7. kokios priemonės taikomos pardavimo didinimui, kokios įvaizdžio formavimui,
8. kokios daromos pagrindinės klaidos valdant savo įmonės marketingą.
9. TĘSTINIS BENDRAVIMAS! po seminaro būsite priimti į uždarą MARKETINGO VALDYMO SEMINARAI dalyvių grupę facebooke, kurioje dalinamės naujausia informacija bei patarimais apie marketingo, pardavimų ar personalo valdymą. Taip pat patys galėsite inicijuoti temas ar prašyti patarimų ne tik mūsų lektorių, bet ir toje grupėje esančių dalyvių, kurie mielai dalinasi savo patirtimi, patarimais. Juk dabar ne tik svarbu turėti žinių, patirties bet ne ką mažiau svarbu turėti ir NAUDINGŲ PAŽINČIŲ!

MARKETINGO SEMINARO TURINYS:

Marketingo mokymus veda  Marketingo bei Viešųjų Ryšių Specialistai 

Marketingo mokymų turinys – tai marketingo pamatiniai dalykai, be kurių, mes kaip marketingo bei viešųjų ryšių specialistai, sėkmingo verslo neįsivaizduojame. Mes tikime, kad kiekvienas iš Jūsų gaus sau naudingos informacijos ir sugebės tas žinias modifikuoti bei pritaikyti būtent savo produktui ar paslaugai.

I DIENA (2018 09 20 d., 10 – 18 val.)

1 DALIS, lektorė Vaiva MICKUVIENĖ

MARKETINGAS ar RINKODARA?

1.Kas sudaro marketingo kompleksą? 6P.

2. Pagrindinės priežastys lemiančios įmonių bankrotą.

3. Pasiruošimas sėkmingo verslo startui ir esamo verslo išlaikymo subtilybės.

4. Organizacijos tapatybės strategija.

5. Ką mes norime parduoti vartotojui: kainą, produktą ar naudą?

6. Praktinė užduotis: pagrindinių ir minkštųjų verčių išgryninimas.

2 DALIS, lektorė Marija ŠAPOKIENĖ 

SOCIALUS MARKETINGAS

1. Pagrindiniai facebook profilio kūrimo principai (pageidautina turėti kompiuterius).

2. Praktinė užduotis:  dalyvių facebook puslapio auditas.

Po pietų interaktyvus žaidimas “Parduok save brangiai”.

3 DALIS, lektorė Austėja MATUSAITĖ

VIEŠIEJI RYŠIAI

1. Organizacijos pranešimo žiniasklaidai teisinga struktūra.

2. Viešųjų ryšių pavyzdžiai, patarimai, kaip pasiekti žiniasklaidą.

3. Turinio marketingas.

4 DALIS, lektorė Greta BESAKIRSKYTĖ

ENNEAGRAMA

1. Savęs ir kitų žmonių pažinimo kelias (psichologijos mokslo šaka).

II DIENA  (2018 09 21 d., 10 – 18 val.)

1 DALIS, lektorė Vaiva MICKUVIENĖ

EFEKTYVI REKLAMA

1. Partizaninis marketingas.

2. Reklamos, marketingo biudžeto planavimas.

3. Kaip susikurti efektyvų komercinį pasiūlymą?

4. Kaip sužinoti vartotojų poreikius (esamų klientų poreikių išsiaiškinimas; prarastų klientų susigrąžinimas).

2 DALIS, lektorė Greta BESAKIRSKYTĖ

MARKETINGO STRATEGIJA

1. Rebrandingas

2. Kainų psichologija.

3 DALIS, lektorė Vaiva MICKUVIENĖ

GOOGLE GALIA 

1. Kaip patekti į Google 1 puslapį?

2. Pagrindiniai svetainės kūrimo principai.

3. Nemokami įrankiai marketingo valdyme.

4. Kaip patiems pasidaryti vidinį SEO ir privesti svetainę Jums uždirbti pinigus.

4 DALIS, lektorė Vaiva MICKUVIENĖ

JŪSŲ WEB

1. Geri, blogi svetainių pavyzdžiai.

2. Seminaro dalyvių svetainių auditas.

25
Birželis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Birželis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30