Visos dienos

Paskaita-praktinis užsiėmimas „Dubens dugno raumenų stiprinimas“

Moterys gali sustiprinti tarpvietės raumenis taip gaudamos net keletą naudų: prevenciją šlapimo nelaikymui ir seksualinio gyvenimo gerinimą. Kuri iš moterų atsisakytų stipresnio orgazmo?

Iš prigimties silpni moters tarpvietės raumenys metams bėgant sąlygoja šlapimo nelaikymą. Natūralu, kad nesportuojanti moteris yra fiziškai silpna. Sportuoti siekiant sustiprinti kojų, rankų ar pilvo raumenis atrodo natūralu, tačiau reta moteris susimąsto apie viduje esančius raumenis.

Stiprinti dubens dugną svarbu visą gyvenimą. Taip bus užtikrinama, kad atėjus lemtingam apsisprendimui kurti šeimą, gimdymo procesas vyks sklandžiai, o po gimdymo atstatyti tarpvietės raumenis bus lengviau. 

Didžiulę įtaką galimam šlapimo nelaikymui daro ne nuostata, kad mama ar močiutė turi šią problemą, bet realus domėjimasis prevencinėmis priemonėmis. Paprasti dubens dugno pratimai, kuriuos kiekviena gali atlikti tiesiog sėdėdama prie darbo stalo ar eidama pietauti, leidžia nepastebimai tvirtinti savo vidų taip apsaugant save nuo galimų didelių problemų.


23
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31