Visos dienos

Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama (nuotoliniai)

Šiais laikais atrodo, kad be socialinių tinklų ne tik mes nežinotume, kada draugų ar artimųjų gimtadieniai, bet ir sėkmingų kompanijų veikla bei informacijos sklaida nebūtų vykdoma taip efektyviai ir, mažų mažiausiai, strigtų. Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius įvairiose socialinėse erdvėse, tačiau patys pastebime, kad ne visi sugeba efektyviai komunikuoti. Tad ar esate užtikrinti savo vykdomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

PROGRAMA

1 diena – įžanga:

- Socialinių tinklų (toliau ST) apžvalga bei specifikacija;

- Buvimas ir darbas ST: ką reiškia būti socialiniuose tinkluose, verslo keliami tikslai ir su tuo susijęs darbas/pastangos;

- Besikeičiantys vartotojų įpročiai ir ST svarba;

- Komunikacijos ST planavimas: auditorijos nustatatymas, komunikacijos plano sukūrimas, įrašų kategorijos ir dažnis, nuoseklumas, plano vykdymas;

- Rezultatų matavimas: trumpas žvilgsnis į matuojamus rodiklius, Google Analytics, bit.ly, goo.gl, ir kita;

- Komunikacijos sėkmės ir nesėkmės.

2 diena – gilinimasis:

- Mokama reklama ir jos galimybės: Facebook, Instagram, Youtube mokamos ir nemokamos reklamos palyginimas;

- Facebook reklamos platforma iš arčiau. Galimybės ir grėsmės;

- Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google Ads reklama ir platforma;

- Pasiruošimas reklamai Facebook'e – puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook ADs paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;

- Facebook puslapio auditorijos auginimas. Auditorijos dermė su verslo strategija ir keliamais tikslais;

- Reklamų tipai ir optimizavimo strategijos;

- Facebook Pixelis ir jo svarba reklamoje: trumpas žvilgsnis į pakartonės rinkodaros įrankį galintį sumažinti reklamos kaštus ir išauginti pardavimus;

- Facebook puslapių ir reklamos KPI (Key Performance Indicators – liet. Svarbiausi veiklos rodikliai);

- „Chat botų“ panaudojimas Facebook komunikacijoje („Chatbot“ – liet. Kompiuterio programa, kuri internete simuliuoja pokalbį su žmogumi vartotoju);

- Praktiniai patarimai ir atvejų analizė: pavyzdžiai iš realaus gyvenimo.

LEKTORIUS

Povilas Žarnauskas – internetinės rinkodaros ir komunikacijos srityje dirba jau daugiau kaip dešimt metų. Povilas turi didelę patirtį dirbant tiek su mažomis, tiek su tarptautinėmis įmonėmis joms ruošiant ir įgyvendinant komunikacijos strategijas.

MOKYMAI SKIRTI

- Pradedantiems dirbti su socialiniais tinklais ir facebook reklama, tačiau nežinantiems kaip tai tikslingai daryti;

- Tiems, kurie domisi įvairiomis socialinių tinklų galimybėmis;

- Siekiantiems komunikacijos ir reklamos dėka padidinti matomumą ir pardavimus.

KITA INFORMACIJA

Mokymai vyks 2 vakarus, nuo 18:00 iki 21:30.

Darbo priemonės: Turėti kompiuterį (telefoną) ir interneto ryšį.

Mokymų metu gaunama teorinė informacija ir atliekamos praktinės užduotys siekiat įtvirtinti gautas žinias. 

Kelios dienos iki mokymų atsiunčiame informacinį laišką su prisijungimo nuorodomis. 

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiaga, mokymų įrašas ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas. Mokymų įrašą galima peržiūrėti 2 sav. laiko po mokymų.

Papildoma informacija teikiama el. paštu: mokymai@firsty.lt arba tel. nr.: +370 68 796 306.

28
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.