Visos dienos

Facebook komunikacijos mokymai

Facebook yra visiems puikiai žinomas socialinis tinklas ir šiais laikais atrodo, kad be jo ne tik mes nežinotume, kada draugų ar artimųjų gimtadieniai, bet ir sėkmingų kompanijų veikla bei informacijos sklaida nebūtų vykdoma taip efektyviai ir, mažų mažiausiai, strigtų. Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius, tačiau patys pastebime, kad ne visi sugeba efektyviai komunikuoti Facebook'e. Tad ar esate užtikrinti savo vykdomomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

MOKYMŲ TIKSLAS

Suprasti kaip ir kodėl turi būti vykdoma prekinio ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose bei kaip teisingai praeiti visus žingsnius nuo A iki Z pradėjus komunikaciją socialiniuose tinkluose.

PROGRAMA

Facebook pranašumai lyginant su kitais komunikacijos kanalais;Facebook techninės galimybės;Komunikacijos tikslai – kokie jie turi būti;Facebook vartotojų auditorijos;Facebook turinio galimybės;Teisingas komunikacijos tonas – kodėl tai svarbu;Klausimai atsakymai, individualių situacijų aptarimas.

LEKTORIUS

Rytis Čekauskas – jau trečius metus Firsty.lt veda mokymus apie socialinius tinklus. Gyvenime ragavo ir agentūrų, ir „kliento pusės“, o šiuo metu pilnavertiškai freelance‘ina. Rytis dirbo su dešimtimis skirtingų tiek lietuviškų, tiek pasaulinių prekinių ženklų, todėl užtikriname – neliks neatsakytų klausimų.  

KITA INFORMACIJA

Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį.

17
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31