Visos dienos

Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama (Kaune)

Šiais laikais atrodo, kad be socialinių tinklų ne tik mes nežinotume, kada draugų ar artimųjų gimtadieniai, bet ir sėkmingų kompanijų veikla bei informacijos sklaida nebūtų vykdoma taip efektyviai ir, mažų mažiausiai, strigtų. Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius įvairiose socialinėse erdvėse, tačiau patys pastebime, kad ne visi sugeba efektyviai komunikuoti jose. Tad ar esate užtikrinti savo vykdomomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

NAUDA

Mokymų metu jūs:

Susipažinsite su aktualiausiais Lietuvoje socialiniais tinklais: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn;Trumpai išgirsite apie Pinterest, G+, Twitter, Foursquare, etc;Aptarsite socialinių tinklų svarbą;Išmoksite teisingai keltis komunikacijos tikslus, protingai parinkti kanalus, sudėlioti veiksmingą strategiją;Išmoksite praktiškai naudoti gautas žinias: susidėlioti planą, sukurti paskyras ir pradėti komunikaciją bei reklamą socialiniuose tinkluose.

PROGRAMA

1 dalis – teoriškai:

Socialiniai tinklai ir teisinga komunikacija juose;Socialinių tinklų svarba prekiniam ženklui;Socialinių tinklų apžvalga bei specifikacija, kanalų naudojimas versle;Komunikacijos socialinių tinklų erdvėje principai - tikslai, auditorija, strategija ir planų realizavimas;Komunikacijos socialiniuose tinkluose pavyzdžiai - ko vengti ir ko siekti. 

2 dalis – praktiškai:

Facebook ADs. Facebook reklamų platforma - kaip ji atrodo, kaip ji veikia.Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google AdWords reklama ir platforma;Pasiruošimas reklamai Facebook'e - puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook ADs paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;Facebook puslapio auditorijos auginimas - teisingi būdai ir vengtinos klaidos;Facebook puslapių statistikos - į kuriuos rodmenis kreipti dėmesį ir kuo vadovautis planuojant ir vykdant tolesnę komunikaciją;Facebook ADs - skirtingi reklamos tipai ir jų nustatymai. Kaip teisingai paleisti reklamą Facebook'e;Patarimai "overall" - į ką atkreipti dėmesį kuriant reklamines žinutes, kaip parinkti vizualus, į ką atsižvelgti analizuojant rezultatus;Kiti klausimai bei patarimai.

LEKTORIUS

Rytis Čekauskas - komunikacijos specialistas, gyvenantis socialiniuose tinkluose. Šiuo metu agentūroje "Terrier" projektus valdantis Rytis žada Jums intensyvius, prasmingus ir svarbiausia nuotaikingus socialinių tinklų mokymus. Iki šol Ryčiui teko dirbti prie kardinaliai skirtingų projektų, tad, kad ir su kokiais nestandartiniais klausimais ateisite jo pasiklausyti, atsakymą tikrai gausite. Šio jauno specialisto patirtis toli gražu neapsiriboja tik vadovėlinėmis žinomios - kaip jis pats juokauja, pikseliai jam seniai nebe taškai ekrane, o "reach'as" dabar asocijuojasi tik su oranžine juostele po facebook'o pranešimu. Taigi bėkit semtis teorijos į "Razorsocial" ar "Sociallysorted", o mokymuose Rytis išmokys žinias pritaikyti praktikoje.

KITA INFORMACIJA

Mokymai vyks nuo 10:00 iki 18:00.

Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį.

Mokymų metu gaunama teorinė informacija ir atliekamos praktinės užduotys siekiat įtvirtinti gautas žinias. Siekdami maksimalaus efektyvumo ribojame grupės dydį - dalyvių skaičius iki 14 dalyvių. Periodiškai daromos pertraukėlės, kurių metu galima pabendrauti prie puodelio kavos, apsikeisti kontaktais, asmeniškai pasikonsultuoti su lektoriumi.

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiaga ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas.

26
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.