Visos dienos

Mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) tylos diena

Tai diena sau, kai gilinsimės į save ir būsime dabartyje. Tai galimybė naujiems žmonėms susipažinti, o patyrusiems pagylinti ar atnaujinti savo praktikas. Dėmesingumo lavinimo praktikos (kvėpavimo meditacija, savęs suvokimo, judesio) vyks tyloje su išankstinėmis instrukcijomis.

Ar norite atrasti gyvenimo džiaugsmą iš naujo ir išmokti:
• Geriau pažinti save.
• Sąmoningiau ir koncentruotai valdyti dėmesį. Būti dabartyje.
• Lavinti kūrybingumą bei dar labiau pagerinti savo gyvenimo kokybę.
• Įsisąmoninti mintis, jausmus/emocijas, kūno pojūčius.
• Įveikti stresą, o taip pat - kovoti su nerimu, įtamp

Mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) tylos diena diena vyks pagal pasaulinę MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) programą. Šios programos efektyvumas mažinant stresą patvirtintas daugybe mokslinių tyrimų.

“Mindfulness” metodika (liet. dėmesingas įsisamoninimas) buvo sukurta Masačiūsetso universiteto profesoriaus, dr. Jon Kabat-Zinn pagal senąsias meditacines dėmesingumo lavinimo praktikas. Ji yra plačiai taikoma ne tik psichoterapijoje, bet ir verslo pasaulyje: tokiose korporacijose, kaip APPLE, FACEBOOK, GOOGLE, EBAY, PROCTER & GAMBLE, NIKE, FORD.

Tylos dieną ves Asta Balbierienė įsisąmoninimu (mindfulness) pagrįstos kognityvinės terapijos LSMU podiplominių studijų absolventė, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė.

Būtina išankstinė registracija asta111@gmail.com
ar +370 613 27290

Seminaro kaina 18 eurų.

Su džiugiais pavasariniais linkėjimais,
Asta B.

27
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30