Visos dienos

Food in social media | Čiop Čiop ir EduMint mokymai

Maisto tema – viena didžiausių ir daugiausiai dėmesio sulaukiančių socialiniuose tinkluose. Maistas suburia žmones, gamindami medituojame arba linksminamės su draugais, būname užburti kvapų ir spalvų, o ragaudami keliaujam, juokiamės, dalinamės istorijomis. Visa tai persikėlė į Facebook’ą, Instagramą ir tinklaraščius: receptai, kulinarinės kelionės, asmeninės istorijos ir seilę varvinanti fotografija yra ne tik malonus laiko praleidimas, bet ir galinga industrija, nešanti didelį pelną.
Kulinarijos studija Čiop Čiop ir rinkodaros socialiniuose tinkluose mokymų namai EduMint suvienijo jėgas tam, kad surengtų ypatingus mokymus: apie maisto komunikaciją socialinėje medijoje. Bus smagu ir labai naudinga!

PROGRAMA:
15:30 Dalyvių registracija
16:00 Maistas socialinėje medijoje: koks turinys įdomus skaitytojams ir susilaukia daugiausiai reakcijų.
Ramunės asmeninė patirtis, geriausi pasaulio ir Lietuvos pavyzdžiai bei sėkmės istorijos.
Atskirų kanalų specifika: Facebook, Instagram, tinklaraščiai. Kuo jie panašūs, kuo skiriasi ir kaip tą patį turinį pritaikyti kiekvienai šių platformų.
Savo stilistikos, tono ir auditorijos paieškos: kaip būti įsimintinu ir išskirtiniu, nuo ko pradėti, su kuriais aspektais eksperimentuoti.
18:00 Interaktyvi maisto gamybos sesija. Kartu sieksime sukurti unikalią patirtį, jungdami maisto gaminimą su pramoga ar ,atrasdami patiekalus, kurie keičia požiūrį į gaminimą ir pristato įdomiausias kulinarijos tendencijas. Kursų metu gaminsime du patiekalus kurie vakaro pabaogoje bus jauki visos grupės vakarienė.
20:00 Maisto fotografija: praktika
20:15 Vakarienė (valgome tai, ką pagaminome)
21:00 Turinio sklaida: haštagai, reklama, partnerystės su kitais autoriais, komentavimai, konkursai.
Aptarimas
22:00 Mokymų pabaiga

VADOVAI:
Ramunė Tumasonytė – skaitmeninės reklamos specialistė, turinio agentūros IF_Agency įkūrėja, asmeninėje Instagram paskyroje turinti beveik 40 tūkstančių sekėjų. Po studijų Danijos mados ir verslo akademijoje specializuojasi gyvenimo būdo ir mados industrijų reklamoje bei mentoriauja startuoliams ir kūrybinių industrijų studentams Lietuvoje bei užsienyje. Nuo 2005 m. prisidėjusi prie 52 prekinių ženklų kūrimo ir komunikacijos internete dešimties valstybių rinkose. Tarp jų gerai žinomi: Martini, Step Top, Estrella, Baldinini, Tommy Hilfiger, Lacoste, Diesel, Salvatore Ferragamo.

Edgaras Rutkauskas – pagrindinis ČIOP ČIOP Kaunas studijos šefas, vos tik pradėjęs vesti atvirus renginius savo talentu sužavėjo svečius bei nepaliko abejingų. Jo virtuvė ypatinga – iš pažiūros aiškiai suprantama bei artima kiekvienam, o iš tiesų kupina kulinarinių paslapčių.
Edgaras kulinarijos mokėsi Londone, dirbo Michellin žvaigždutėmis pažymėtuose restoranuose. Šiuo metu ir žinomo Kauno restorano „DIA“ head chef.

MOKYMAI SKIRTI:
> Esamiems ir svajojantiems tapti maisto ar gyvenimo būdo blogeriais
> Dirbantiems su restoranų rinkodara
> Visiems, mylintiems maistą ir mėgstantiems apie jį kalbėti socialiniuose tinkluose

17
Gruodis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Gruodis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31