Tarptautinis šiuolaikinio šokio festivalis „Naujasis Baltijos šokis'17“: Adrien M & Claire B trupė (Prancūzija)
Tarptautinis šiuolaikinio šokio festivalis „Naujasis Baltijos šokis `17“ programa Kaune Adrien M & Claire B trupė (Prancūzija)
„Hakanaï“
Hakanaï (40’) | N-6
Adrien M ir Claire B trupė (Prancūzija)
Šokio performansas ir skaitmeninis menas
"Hakanaï“ – tai solo šokis, kurį lydi serija judančių vaizdinių. Japonų kalba
„hakanaï“ reiškia tai, kas yra laikina ir trapu, greitai išnyksta ir trumpai laikosi, ir šiuo atveju tai kažkas tarp sapnų ir realybės. Nors daugiausia šis žodis būdavo naudojamas gamtai apibūdinti, dabar jis vartojamas ir bandant apčiuopti neryškias bei greitai išnykstančias žmogaus būsenas, jų trapumą. Tai apima dvi sudedamąsias dalis: tą, kuri susijusi su žmogumi, ir tą, kuri susijusi su sapnais. Šis simboliškas ryšys ir suteikia pagrindą šokio kompozicijai, kurioje šokėja suteikia gyvybę erdvei, esančiai kažkur tarp vaizduotės ir realybės. Šioje erdvėje ji susiduria su iškylančiais vaizdiniais. Šie vaizdai juda pagal gyvo garso ritmą. Galiausiai žiūrovai išvysta ir skaitmeninę instaliaciją.
Adrien M ir Claire B trupė skaitmeninių ir scenos menų pasaulyje sukasi jau nuo 2004 m. Nuo 2011 m., kai trupė buvo įkurta, meno projektus rengė Claire Bardainne ir Adrienas Mondot. Jie surengė daug įvairių meninių pasirodymų, kuriuose buvo panaudotos ir kompiuterinės technologijos, sujungiančios tikrą ir virtualųjį pasaulį. Jie įterpia žmogaus kūną tiesiai į technologijų ir meninių iššūkių centrą, o naudodamiesi technologijomis per vaizdinę kalbą kuria nemirštančią poeziją. Viskas jų
pasirodymuose paremta žaidimu, vaizduotę maitinančiu pasitenkinimu.
Andrienas Mondot – daug disciplinų įvaldęs menininkas, kompiuterių mokslininkas, IT specialistas, žongliruotojas, kuris tiria judesius. Jis įkūrė savo trupę, kad galėtų maišyti skaitmeninius menus su muzika, žongliravimu ir judesiu ir taip tyrinėti technologinių inovacijų ir meno kūrinių ryšius. 2004 m. jis tapo Jaunųjų cirko talentų konkurso laureatu pristatęs darbą „Convergence 1.0“. Vėliau sukūrė „Cinématique“ ir 2009 m. laimėjo pagrindinį žiuri prizą festivalio „Bains numériques“ organizuotame Tarptautiniame šokio ir naujųjų technologijų konkurse.
2010 m. jis sutiko Claire Bardainne – vizualių menų, grafikos dizainerę ir
scenografę, baigusią mokslus „Estienne“ ir „Arts Déco“ mokyklose Paryžiuje. Studijuodama ji labiausiai ir koncentravosi į grafinių ženklų, vaizdų ir erdvės ryšį, tyrinėjo judėjimą tarp įsivaizduojamo ir realaus pasaulio. Ilgainiui ji įkūrė „Studio BW“ ir su kitais tyrėjais dirbo vaizduotės sociologijos kryptimi.
Idėja, meninė kryptis, scenografija, mizanscena: Claire Bardainne ir Adrien Mondot
Kompiuterio dizainas: Adrien Mondot
Šokis: Akiko Kajihara, Virginie Barjonet, Satchie Noro, Francesca Ziviani
Skaitmeninė interpretacija: Jérémy Chartier, Loïs Drouglazet, Rodolphe Martin
Garsas: Christophe Sartori, Loïs Drouglazet
Garso interpretacija: Clément Aubry, Jérémy Chartier, Loïs Drouglazet, Christophe Sartori, Pierre Xucla
Scenografija ir konstrukcija: Martin Gautron, Vincent Perreux
Skaitmeninės įrangos valdymas: Loïs Drouglazet
Šviesos: Jérémy Chartier Outside
Stebėtoja: Charlotte Farcet
Kostiumai: Johanna Elalouf
Techninė kryptis: Alexis Bergeron
Administratorius: Marek Vuiton
Produkcija ir rezervacija: Joanna Rieussec
Produkcija: Margaux Fritsch, Delphine Teypaz
Premjera: 2013 m.