CRM Vakaras #2: pardavimų proceso pritaikymas prie CRM
Tęsiame renginių ciklą apie CRM ir kviečiame į antrąjį CRM vakarą.
Džiaugiamės jūsų susidomėjimu ir aktyvumu per pirmąjį CRM vakarą. Todėl atsižvelgdami į jums kilusius klausimus šį kartą labiau gilinsimės į CRM subtilybes ir paliesime techninius klausimus.
Šiame CRM Vakare:
Daugiau dėmesio rodikliams, matematiniams algoritmams ir konkrečioms pritaikomoms žinioms bei Salesforce CRM pristatymas!
Vakaro temos:
Neringa Romanovskaja (CEO @ neringosseminarai.com)
„Matematika ir tikimybės CRM sistemoje“: kaip pardavime balansuoja „pardavėjo talentas“ ir „pardavimo procesas“?
- Kokie rodikliai sukuria Piltuvėlio „formą.
- Piltuvėlio matematinis algoritmas.
- Kodėl Lietuviškuose CRM sprendimuose nėra „pardavimo piltuvėlio“.
- Prielaidos, tikimybės ir subjektyvumas CRM.
- Keletas patarimų, kaip „individualizuoti“ CRM konkrečiai įmonei.
Audrius Ramoška (Project manager, Salesforce.com consultant @ 123c Consulting)
"Salesforce CRM, kaip įrankis pardavėjo talentui valdyti"
-Šiuolaikiško CRM vertė.
-Kas tas Salesforce CRM?
-Asmeninė CRM diegimo patirtis (norai, pritaikymo principai, problemos).
Programa:
17:15 - 17:30 Registracija
17:30 - 19:00 Neringa Romanovskaja „Matematika ir tikimybės CRM sistemoje“
19:00 - 19:20 Networking break
19:20 - 19:50 Audrius Ramoška "Salesforce CRM, kaip įrankis pardavėjo talentui valdyti"
19:50 - 20:30 Networkinimas.
Early bird bilietų skaičius ribotas! Pirkite dabar ir neatidėliokite, nes vietų skaičius ribotas.
Pirmieji vos nuo 2 €!