Visos dienos

CRM Vakaras #2: pardavimų proceso pritaikymas prie CRM

Tęsiame renginių ciklą apie CRM ir kviečiame į antrąjį CRM vakarą.
Džiaugiamės jūsų susidomėjimu ir aktyvumu per pirmąjį CRM vakarą. Todėl atsižvelgdami į jums kilusius klausimus šį kartą labiau gilinsimės į CRM subtilybes ir paliesime techninius klausimus.

Šiame CRM Vakare:
Daugiau dėmesio rodikliams, matematiniams algoritmams ir konkrečioms pritaikomoms žinioms bei Salesforce CRM pristatymas!

Vakaro temos:
Neringa Romanovskaja (CEO @ neringosseminarai.com)
„Matematika ir tikimybės CRM sistemoje“: kaip pardavime balansuoja „pardavėjo talentas“ ir „pardavimo procesas“?
- Kokie rodikliai sukuria Piltuvėlio „formą.
- Piltuvėlio matematinis algoritmas.
- Kodėl Lietuviškuose CRM sprendimuose nėra „pardavimo piltuvėlio“.
- Prielaidos, tikimybės ir subjektyvumas CRM.
- Keletas patarimų, kaip „individualizuoti“ CRM konkrečiai įmonei.

Audrius Ramoška (Project manager, Salesforce.com consultant @ 123c Consulting)
"Salesforce CRM, kaip įrankis pardavėjo talentui valdyti"
-Šiuolaikiško CRM vertė.
-Kas tas Salesforce CRM?
-Asmeninė CRM diegimo patirtis (norai, pritaikymo principai, problemos).

Programa:
17:15 - 17:30 Registracija
17:30 - 19:00 Neringa Romanovskaja „Matematika ir tikimybės CRM sistemoje“
19:00 - 19:20 Networking break
19:20 - 19:50 Audrius Ramoška "Salesforce CRM, kaip įrankis pardavėjo talentui valdyti"
19:50 - 20:30 Networkinimas.

Early bird bilietų skaičius ribotas! Pirkite dabar ir neatidėliokite, nes vietų skaičius ribotas.
Pirmieji vos nuo 2 €!

19
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.