Visos dienos

Grafinio dizaino mokymai (juoda balta grafinio dizaino jūra)

Grafinis dizainas – vizualaus turinio pateikimas įvairiomis meninėmis ir techninėmis priemonėmis. Na, o grafiniai dizaineriai perteikia pasirinktą žinutę vaizdiniu būdu. Seniai galvojai, kad tavo mintys turėtų būti perteiktos ne žodžiais, bet vaizdais? O gal tiki, kad pats turi dizainerio gyslelę, tik nežinai, nuo ko pradėti?

 

Nerk į juodus grafinio dizaino vandenis. 

 

Mokymus ves: Rokas Aleliūnas laisvai samdomas dizaineris, turintis daugiametę patirtį, net tik grafinio dizaino srityje, bet ir produkto dizaine. Daug keliavęs ir dirbęs ne tik Lietuvoje, bet ir su užsienio įmonėmis bei dizaineriais kaip Maija Rozenfelde, Marijn van Oosten ir Mindaugas Žilionis. Yra pamišęs dėl tipografijos, šiuolaikinės iliustracijos, bei konceptualiosios grafikos. "Kai pradėjau kurti, mano mentorius man padovanojo du daiktus – kibirą tušo ir vieną teptuką. Sakė, kai kibiras ištuštės, patapsiu tokiu pačiu didžiu meistru kaip ir jis. Terliojau lapus, kūriau kompozicijas dariau visus darbus tik naudodamasis tušu, vienu teptuku ant balto popieriaus lapo. Lapų daugėjo, kambarys virto į milžiniškas lapų kolonas per kurias reikėjo sunkiai irtis. O mano paskutinis kūrinys buvo mažas juodas taškelis baltame popieriaus lape, nes daugiau nebeturėjau tušo... Todėl šie kursai irgi bus apie du dalykus: jūrą ir tašką." Kursų metu mėginsite išlaisvinti kūrybiškumą ir susipažinti su dizaino ištakomis ir pamatysite jo raidą, suprasite jo veikimo principus. 

Kursų tikslas: Išmokti, suprasti kaip turinį galima perteikti naudojantis vizualiomis meninės raiškos priemonėmis.

Kursai susidarysi iš trijų dalių: 1. Teorija 2. Praktika 3. N.D. (jie bus užduodami, bet neprivalomi. Trumpi.)

Pirma diena

Juodai balta grafinio dizaino jūra:
1. Grafinio dizaino istorijas ir raida
2. Susipažinimas su meninės raiškos priemonėmis
3. Bandymai jas įvaldyti
4. Kūrybiškumo išlaisvinimas

Antra diena

D.U.K
1. D.U.K
2. Grafinė raiška ir kokybė
3. 3 taisyklės techninės taisyklės
4. Žmonės – inspiracijos

Trečia diena

No \ Logo \ Branding
1. Dizaino procesai. Tyrimas. Santrauka. Įžvalgos.
2. Pirmas žingsnis link prekės ženklo kūrimo
3. Vartotojas ir sintezė
4. Susipažinimas su įrankiais


KITA INFORMACIJA:

Grupės dydis 7 - 14 dalyvių.

Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį.

Mokymai vyks 3 dienas.

Po mokymų atsiųsime susistemintą mokymų medžiagą bei pažymėjimą. Papildoma informacija el. paštu: mokymai@firsty.lt arba tel nr.: +370 68 796 306.

23
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31