Visos dienos

Atsparumo stresui stiprinimas: dėmesingumo valdymu (mindfulness) grįstos technikos

Tikslas:

Seminaras skirtas  dirbantiems įtampoje  ir padalinių, kurių darbuotojai patiria daug streso, vadovams. Mokymai suteiks žinių ir igūdžių, leisiančių pasirūpinti savo ir kitų atsparumo stresui didinimu.

Rezultatai:

Dalyviai susipažins su moderniu streso valdymo metodu;  per pratybas patirs savo mąstymo, impulsų veikti, emocinio reagavimo įpročius; išmoks keletą pratimų, kuriuos galės taikyti kilus stresui ir siekdami stiprinti savo atsparumą stresui; turės galimybę peržiūrėti savo kasdienių veiklų įpročius ir nusimatyti tolesnius atsparumo stresui stiprinimo žingsnius.

Pagrindinės temos:

Gyvenimo iššūkiai, įpročiai ir patiriamas stresas.
Stresas darbe. Kaip mes jį jaučiame?
Teigiami ir neigiami streso reakcijos aspektai. Streso prigimtis.
Streso lygiai, subjektyvus streso išgyvenimas ir atsparumas stresui.
Holistinis požiūris į streso valdymą.
Metodai, orientuoti į įtampos mažinimą (kilus stresui) ir į prevenciją (atsparumo stresui stiprinimą).
Dėmesingumo valdymu (mindfulness) grįstos technikos.

Kaip susijęs sąmoningas dėmesio valdymas su stresu?
“Automatinis pilotas”, “Naujoko žvilgsnis”, “buvimo ir darymo režimai”, “praeities-ateities perspektyva” ir kitos “mindfulness” naudojamos sąvokos.
Kaip veikia mūsų mąstymas ir emocijos, kai veikiame “automatiniu pilotu”?
Įsisąmoninimas per patyrimą.

Kaip  dėmesingumas susijęs su atsparumu stresui.“Mindfulness” pratimai.

Dėmesingas kvėpavimas, kūno pojūčių stebėjimas ir kt.
Pratimų atlikimas.
Palyginimas su kitais metodais (relaksacija, kitos kvėpavimo technikos…)

Tvarkymasis su trukdžiais ir barjerais. Dėmesingumas savo mintims.
Pratimų atlikimas.
Palyginimas su kitais metodais (pvz., mąstymo klaidų atpažinimu ar pozityviu mąstymu).
Minčių turinys (ką galvojame) ir minčių forma (kaip galvojame, nesigilinant į turinį). Įgūdžio pastebėti ir valdyti minčių kaitą lavinimas. Praktikos, padedančios nutraukti “prikibusias mintis”.

Mindfulness kaip pratimų rinkinys ir mindfulness kaip gyvenimo būdas.
Dėmesingumas kasdienėse veiklose ir darbe – kada ir kuo tai gali būti naudinga.
Įpročiai, atitinkantys psichohigienos nuostatas.
Greitas pratimas, naudingas ir streso prevencijai, ir  tvarkantis su jau kylančiu stresu: trijų žingsnių kvėpavimo pauzė.
Dėmesingas bendravimas – kaip konfliktų valdymo priemonė, įgalinanti pasirūpinti savimi ir neprovokuoti kitų bendravimo dalyvių kovai.Pratimų atlikimas ir planavimas.

23
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31