Visos dienos

Koncertas „Vakaro melodijos“

Atlikėjai

BASSO TRIO
Asta Krikščiūnaitė (sopranas)
Audronė Kisieliūtė (fortepijonas)
Donatas Bagurskas (kontrabosas)


Programoje

Reynaldo Hahn (1874–1947) – „Chlorisei“ (ž. Th. de Viau)
Giovanni Bottesini (1821–1889) – „Elegija“
Stefano Donaudy (1879–1925) – „Mielas atvaizde“ (ž. S. Donaudy)
Gabriel Fauré (1845–1924) – „Pabudimas“
Gabriel Fauré (1845–1924) – „Pavane“ op. 50
Jules Massenet (1842–1912) – „Elegija“ (ž. J. Massenet)
Jules Massenet (1842–1912) – „Meditacija“ iš operos „Thais“
Cécile Chaminade (1857–1944) – „Vakaro svajos“ (ž. E. Adénis)
Cécile Chaminade (1857–1944) – „Viltis“ (ž. Ch. Fuster)
Ruggero Leoncavallo (1857–1919) – „Prancūziška serenada“ (ž. R. Leoncavallo)
Ottorino Respighi (1879–1936) – „Kvietimas šokiui“ (ž. C. Zangarini)
Carlo Franchi (1743–1779) – „Introdukcija ir tarantela“
Francis Poulenc (1899–1963) – „Monparnasas“ (ž. L. Aragon)
Francis Poulenc (1899–1963) – „Smuikas“ (ž. L. Vilmoren)
Enrico Toselli (1883–1926) – „Serenada“ (ž. A. Silvestre)
Francesco Paolo Tosti (1846–1916) – „A vucchella“
Gioachino Rossini (1792–1868) – „Serenada“ (ž. C. Pepoli)
Jean Paul Egide Martini (1741–1816) – „Meilės džiaugsmai“ (ž. C. Florian)
Luigi Denza (1846–1922) – „Melodija“

Vienas garsiausių Lietuvos sopranų Asta Krikščiūnaitė kartu su nuolatine scenos partnere, pianiste Audrone Kisieliūte ir kontrabosininku Donatu Bagursku pristatys intriguojančią ir netikėtą programą. Netikėta tai, kad puikūs atlikėjai į skambų duetą sujungs du, regis, nesuderinamus dalykus: aukščiausią moterišką balsą ir styginių instrumentų karalių, gebantį išgauti žemiausius garsus – kontrabosą. D. Bagursko rankose šis didžiulis instrumentas skamba subtiliai ir švelniai, jo instrumentas tarsi susilieja į bendrą tembrą su skambiu ir plačiausią balso spalvų paletę aprėpiančiu A. Krikščiūnaitės sopranu. Intriguojantis duetas ves klausytojus į nuotaikingą kelionę per amžių sandūras: nuo aistringojo romantizmo iki daugybę iškalbingų muzikos stilistikų pagimdžiusio XX amžiaus.


A. Krikščiūnaitė – Lietuvos nacionalinės meno ir kultūros premijos laureatė, sukūrusi ne vieną įsimintiną vaidmenį Lietuvos ir užsienio muzikiniuose teatruose. Jos repertuare vienodai svarbūs tiek operos, tiek oratorijos, kantatos ar dainos žanrai. Ji dainuoja įvairių stambios formos kūrinių solo partijas, koncertuoja su įvairiais simfoniniais ir kameriniais orkestrais Lietuvoje, Estijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, JAV. Ypač žaviai skamba dainininkės interpretuojama kamerinė muzika. Įvairius dainos žanro kūrinius dainininkė dažnai atlieka su Čiurlionio ir Vilniaus valstybiniu styginiais kvartetais, o su nuolatine partnere A. Kisieliūte yra parengusi per dvi dešimtis koncertinių programų. Abi atlikėjos dažnai dalyvauja radijo ir televizijos laidose, gastroliuoja užsienyje, dalyvauja tarptautiniuose festivaliuose.
D. Bagurskas – Šv. Kristoforo kamerinio orkestro kontrabosų grupės koncertmeisteris. Jis aktyviai reiškiasi kaip solistas, taip pat groja įvairios sudėties ansambliuose. Jo iniciatyva buvo atlikta nemažai kūrinių, skirtų solo kontrabosui, premjerų. Kontrabosininkas nuolat bendradarbiauja su Čiurlionio ir Chordos styginių kvartetais, yra ansamblio „4 Tango“ narys, koncertuoja su Vilniaus festivalio orkestru, su Baltijos šalių baroko orkestru bei Vilniaus savivaldybės choru „Jauna muzika“ dalyvauja senovinės muzikos projektuose. D. Bagurskas groja XVI a. gyvenusio italų meistro Gasparo da Salo kontraboso kopija, kurią 1995 m. pagamino vokiečių meistras Horstas Grünertas.

27
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30