Visos dienos

Klientų aptarnavimas ir konfliktų valdymas (2-jų dienų mokymai)

Seminaras skirtas darbuotojams, kiekvieną dieną tiesiogiai bendraujantiems su klientais.
Seminaro tikslas – lavinti darbuotojų įgūdžius, suteikiant jiems teorinių žinių ir praktinių gebėjimų, kurie padėtų efektyviai ir profesionaliai aptarnauti klientus.

Programa:

I dalis

• Klientus aptarnaujančių darbuotojų svarba ir atsakomybė.
• Klientų aptarnavimo kokybės reikšmė įmonės konkurencingumui rinkoje.
• Įstatymas ir viešoji informacija: kliento teisė gauti reikiamą ir teisingą informaciją.
• Asmens duomenų saugumo teisiniai ir praktiniai aspektai.
• Vartotojų teisių apsaugos įgyvendinimo ypatumai.
• Klientų poreikių pritraukimą, išlaikymą ir pasitraukimą lemiančių veiksnių analizė.
• Netinkama komunikacija ir informacijos sklaida.
• Įmonės, organizacijos, profesinio įvaizdžio formavimas ir įgyvendinimas.

II dalis

• Paviešintos informacijos neatitiktis turiniui.
• Klientų aptarnavimas ir konfliktų valdymas internetinėje aplinkoje.
• Kompleksiniai ir inovatyvūs klientų aptarnavimo proceso sprendimai.
• Konfliktų atsiradimo priežastys, pasekmės, konstruktyvus elgesys ir sprendimai.
• Krizių valdymas ir menas pažaboti nepalankias situacijas.
• Klientų pareiškimai, prašymai, skundai dėl aptarnavimo kokybės praktikoje.
• Žalos atlyginimo principai dėl netinkamos kokybės prekės ar paslaugų suteikimo.
• Ginčai dėl netinkamos kokybės prekės ir klientų aptarnavimo kokybės teismų praktikoje.

Seminaro trukmė: 12 ak. val.

Seminaras vyks vasario 27 ir 28 dienomis.

Seminaro darbotvarkė:

9:30 Dalyvių registracija
10:00 Seminaro pradžia
11:30 – 11:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė
13:15 – 14:15 Pietūs
15:45 Seminaro pabaiga

Seminaro kaina:
150 Eur + PVM

Į kainą įskaičiuota: mokymosi medžiaga, kavos ir arbatos pertraukėlė, pietūs, el. dalyvio pažymėjimas.

MB „KATSU“ yra įrašyta į Valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą Valstybės tarnybos departamento direktoriaus 2014 m. rugsėjo 2 d. įsakymu Nr. 27V-157 „Dėl Valstybės tarnybos departamento direktoriaus 2013 m. sausio 2 d. įsakymo Nr. 27V-2 „Dėl Valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo“ pakeitimo“.

21
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Spalis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31