Visos dienos

Google Adwords mokymai

Google AdWords yra viena iš efektyviausių priemonių didinti žinomumą, skatinti pardavimus bei plėsti verslą. Internetinės reklamos paieškų sistemose pagalba galite įvykdyti savo tikslus, rasti suinteresuotus, potencialius klientus, partnerius ar vartotojus. Mokymų metu padėsime sukurti pirmąją AdWords kampaniją, išmokysime analizuoti ir optimizuoti reklamas, sėkmingai padidinti žinomumą ir pardavimus. 

NAUDA

Google AdWords mokymų metu išmoksite sukurti ir optimizuoti reklamos kampanijas Google paieškos sistemai, pristatyti savo įmonę bei paslaugas populiariausiuose Lietuvos ir užsienio portaluose. Mokymų metu pateiktą informaciją įtvirtinsite atlikdami praktines užduotis, naujus gebėjimus galėsite tiesiogiai pritaikyti savo tikslams įgyvendinti.

Išmoksite:

Kas yra Google AdWords;

Kaip veikia Google AdWords ir kaip tikslingai pasirinkti jūsų verslui tinkamas reklamines strategijas;

Kaip teisingai nusistatyti reklaminės kampanijos tikslus ir užsibrėžti norimus rezultatus;

Kaip Google AdWords įrankį sėkmingai pritaikyti versle;

Kaip nusistatyti ir valdyti reklaminį biudžetą;

Kaip sekti ir analizuoti duomenis Google Analytics;

Kaip įvertinti ir didinti reklamos efektyvumą;

Norintiems laikytis Google sertifikatą - lektorius atsakys į visus rūpimus klausimus, pateiks naudingų nuorodų sąrašą atsižvelgiant į kiekvieno poreikius bei pasidalins vertingais patarimais. 

PROGRAMA

1 diena:

Google AdWords valdymas, struktūra ir funkcijos;

Papildomi Google AdWords įrankiai, jų funkcijos ir panaudojimas;

Google AdWords paskyros kūrimas;

Google Adwords kampanijų tipai, skirtumai ir panaudojimas;

Google Adwords paieškos tinklo (angl. search) kampanijos kūrimas;

Kampanijų pavyzdžiai (gerosios ir blogosios praktikos);

Kampanijos struktūra ir logika;

Reklamos grupės, reklamos, reklamų plėtiniai, raktažodžiai;

Praktinė savarankiška užduotis;

Kitos Google AdWords kampanijos (DSA, GDN, GSP) ir jų ypatybės.

2 diena:

Google Adwords tikslų kūrimas;

Google Adwords susiejimas su Google Analytics;

Pagrindinės duomenų analizės galimybės Google Analytics;

Kampanijų optimizavimas remiantis statistine informacija;

Pakartotinės rinkodaros (angl. remarketing) kampanijos kūrimas;

Google Adwords Editor programa ir jos galimybės;

Scenarijai ir kampanijų automatizacija;

Google sertifikavimas - kaip pasiruošti egzaminams.

LEKTORIUS

Julius Bujanauskas - su Google Adwords produktu, kaip specialistas dirbęs daugiau nei šešerius metus. Per savo karjerą yra valdęs daugiau nei 350 skirtingų AdWords paskyrų 6 žemynuose. Ilgą laiką dirbo skaitmeninės rinkodaros agentūroje vyresniuoju PPC specialistu, toliau savo žinias taiko Kesko Senukai Digital įmonėje dirbdamas skaitmeninės rinkodaros projektų vadovu Baltijos regione.

MOKYMAI SKIRTI

Kuriantiems naują verslą, įvedantiems į rinką naują paslaugą ar prekę;

Siekiantiems plėsti klientų kiekį, didinti pardavimus;

Norintiems ištirti rinkos poreikį ir išsigryninti pozicionavimą rinkoje;

Atsakingiems už rinkodaros projektus ir kampanijas, prekinio ženklo vystymą, žinomumo didinimą;

Atsakingiems už įmonės, organizacijos, paslaugos, prekės ar asmens komunikaciją;

Planuojantiems samdyti agentūras internetinės rinkodaros paslaugoms ir norintiems susidaryti bendrą įspūdį;

Keičiantiems darbo profilį, siekiantiems tobulėti ir besidomintiems internetine rinkodara. 

23
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Liepa
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31