Visos dienos

Sutelkto proto meditacijos „MINDFULNESS“ kursai

 SPALIO 7 (VI) - 8 (VII) (2 d.)

10:00 - 16:00 val.

Sutelkto Proto Meditacijos Mindfulness Kursai

Vis dažniau susiduriame su žiniomis apie meditacijos poveikį mūsų proto sveikatai ir emocinei būkleii bei jos naudą ne tik asmeniškai, tačiau ir profesionaliai: darbe mokykloje, universitete, įmonėje, sporto ar kitoje mokslo, kultūros srityje... Tačiau,nors abstrakčios informacijos randame pakankamai daug, tačiau retai aiškiai suvokiame, kas realiai tai yra ir kaip meditacija praktikuojama… Internete arba knygose pateikta teorija ir praktika nėra aiškiai suprantama bei lengvai įsisavinama, juo labiau, kad šių žinių šaltiniai dažniausiai išlieka paslaptyje arba nėra autentiški.

Todėl šio 2 dienų (12 valandų) kurso tikslas ir yra išsamiai, konkrečiai ir prieinamai pateikti jums sutelkto proto meditacijos “Mindfulness” teorinį pagrindą bei suformuoti praktinius įgūdžius, kuriuos galėtumėte lengvai prisitaikyti savo kasdienybėje tiek asmeniškai, tiek ir profesinėje srityje - savo artimųjų ar kolegų, klientų rate.

Šio kurso metu sužinosite ne tik tai, kas yra meditacija, kam ji reikalinga, kokios yra pagrindinės teisingos ir efektyvios praktikos gairės, tačiau susipažinsite ir su klasikiniu budistinės tibetietiškos tradicijos žinių pagrindu, padėsiančiu giliai pažinti šį nepamainomą savęs pažinimo ir ugdymo metodą.

Visas šias žinias tiesiogiai man perteikė mano Mokytojas – aukšto rango Tibeto Lama Tulku Lobsang Rinpočė, kuris, savo ruožtu jas gavo tiesioginiu būdu iš savo Mokytojų. Todėl šių žinių autentiškumas yra unikalus, nes amžių amžiais jos perduodamos tiesiogiai iš Mokytojo – mokiniui nepertraukiama seka ir yra patikrintos bei išmėgintos.

KURSŲ TURINYS:

Teoriniai pagrindai:

Kas yra meditacija; Kas yra Mindfulness meditacija; Meditacijos tipai ir tikslai; Meditacijos būdai; Proto prigimtis; Emocijos ir kaip su jomis dirbti; Meditacijos poveikis.Mindfulness meditacijos pagrindai:
9 meditacijos lygmenys; 4 tipų susitelkimas/dėmesys; 5 meditacijos trukdžiai; 8 “priešnuodžiai”, padedantys pašalinti meditacijos kliūtis; 6 proto galios.

Praktiniai pagrindai:

Mindfulness meditacijos praktika:
Pasiruošimas meditacijos praktikai; praktika: kūno laikysena, kvėpavimo būdai, meditacijos objektai, trukmė; praktikos integravimas – po meditacijos.Mindfulness praktikos pritaikymas gyvenimo rutinoje: Kaip ją integruoti į savo gyvenimo ritmą ir santykiuose šeimoje bei darbe; paprastos technikos, pritaikomos bet kokioje vietoje ir bet kokiu dienos metu.

Kiekvienam dalyviui paruošta dalomoji medžiaga su teorinėmis ir praktikos atlikimo gairėmis.

Dovanų gausite meditacijos audio įrašą bei meditacinį diržą.

Norintiems išduodamas sertifikatas (elektroninis variantas išsiunčiamas el.paštu).
Dalyvavimui renginyje nereikia jokių žinių ar įgūdžių.

Kam šie kursai skirti:
Besidomintiems kaip pradėti meditacijos praktiką; norintiems pagilinti savo teorines ir praktines meditacijos žinias; įstaigų vadovams ir vadybininkams; mokytojams, dėstytojams, treneriams; sveikatos paslaugų teikėjams; socialiniams darbuotojams; jogos ir sveikatingumo praktikų instruktoriams ir kt.

Seminarą veda: Ugnė Mikalauskaitė (“Nangten Menlang International” ir Lamos Tulku Lobsang sertifikuota Mindfulness meditacijos instruktorė).

Kaina: 120 Eur. (iki 10.03 d.), 130 Eur. (10.03 – 10.06 d.). Registracija įsigalioja sumokėjus 50€ avansą (likusi suma sumokama tiesiogiai – prieš renginį). Dalyvių skaičius ribotas, todėl laiku sumokėdami mokestį, jūs užsitikrinsite dalyvio vietą.
Persigalvojus avansinis mokestis negrąžinamas. Jei renginys neįvyksta, visa suma jums grąžinama.

Sąskaitos duomenys pavedimui bus jums išsiųsti, kai tik atsiųsite el. laišką.

 

Kontaktai informacijai/registracijai: ugnemikalau@gmail.com, 8-65079686

Vieta: Saviugdos ir sveikatingumo mini studija (Studentų g. 11-14), Kaunas

Išankstinė registracija į kursus būtina. Vietų skaičius ribotas!

20
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31