Visos dienos

PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS - ĮMONĖS SĖKMĖS GARANTAS

 "Aptarnavimo kokybė - tai to aptarnavimo, kurio, kliento manymu, jis yra vertas, su tuo aptarnavimu, kurį jis gauna, subjektyvaus lyginimo rezultatas".  Čarlzas Fatrelas

Daugelis žmonių kiekvieną dieną vienaip ar kitaip susiduria su aptarnavimu. Ir nuo to, kaip jis buvo aptarnautas labai priklauso su kokiu darbuotoju teko bendrauti.

Mokymų trukmė: 8 ak.val., nuo 9.00 iki 16.10.
Investicija:
129 Eur /asm.
(Įskaičiuota: mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui; priemonės, reikalingos mokymams; 1 profesionalus lektorius - psichologas; grįžtamasis ryšys dalyviams; pažymėjimai; kava/arbata, pietūs restorane).

Mokymo programa skirta: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ir paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei operatyviai spręsti konfliktines situacijas.
Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Suteikti praktinių ir teorinių žinių, pagelbėsiančių savo darbą atlikti kur kas efektyviau ir produktyviau.

Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.
- Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
- Atliktų užduočių analizė, diskusijos.
- Videotreniruotė.

Pagrindinės temos:

Klientų aptarnavimo tvarka.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas.
Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas.
Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo?
Bendravimo su klientu procesas.
„Auksinių“ klausimų penketukas.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau?

Mokymuose dalyvauja iki  12 dalyvių.

https://personaloprojektai.lt/personalo-atvirieji-mokymai

Registruokitės, detalių programų teiraukitės info@personaloprojektai.lt  arba telefonu +370 618 48891.

Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!

29
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
×
Kovas
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.