Visos dienos

Socialinių tinklų valdymas: Komunikacija ir reklama

Šiais laikais atrodo, kad be socialinių tinklų ne tik mes nežinotume, kada draugų ar artimųjų gimtadieniai, bet ir sėkmingų kompanijų veikla bei informacijos sklaida nebūtų vykdoma taip efektyviai ir, mažų mažiausiai, strigtų. Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius įvairiose socialinėse erdvėse, tačiau patys pastebime, kad ne visi sugeba efektyviai komunikuoti jose. Tad ar esate užtikrinti savo vykdomomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

NAUDA

Mokymų metu jūs:

Susipažinsite su aktualiausiais Lietuvoje socialiniais tinklais: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn;Trumpai išgirsite apie Pinterest, G+, Twitter, Foursquare, etc;Aptarsite socialinių tinklų svarbą;Išmoksite teisingai keltis komunikacijos tikslus, protingai parinkti kanalus, sudėlioti veiksmingą strategiją;Išmoksite praktiškai naudoti gautas žinias: susidėlioti planą, sukurti paskyras ir pradėti komunikaciją bei reklamą socialiniuose tinkluose.

PROGRAMA

1 diena – teoriškai:

Socialiniai tinklai ir teisinga komunikacija juose;

Socialinių tinklų svarba prekiniam ženklui;

Socialinių tinklų apžvalga bei specifikacija, kanalų naudojimas versle;

Komunikacijos socialinių tinklų erdvėje principai - tikslai, auditorija, strategija ir planų realizavimas;

Komunikacijos socialiniuose tinkluose pavyzdžiai - ko vengti ir ko siekti. 

2 diena – praktiškai:

Facebook ADs. Facebook reklamų platforma - kaip ji atrodo, kaip ji veikia.

Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google AdWords reklama ir platforma;

Pasiruošimas reklamai Facebook'e - puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook ADs paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;

Facebook puslapio auditorijos auginimas - teisingi būdai ir vengtinos klaidos;

Facebook puslapių statistikos - į kuriuos rodmenis kreipti dėmesį ir kuo vadovautis planuojant ir vykdant tolesnę komunikaciją;

Facebook ADs - skirtingi reklamos tipai ir jų nustatymai.

Kaip teisingai paleisti reklamą Facebook'e;

Patarimai "overall" - į ką atkreipti dėmesį kuriant reklamines žinutes, kaip parinkti vizualus, į ką atsižvelgti analizuojant rezultatus;

Kiti klausimai bei patarimai.

LEKTORIUS

Erikas Plotkinas – reklamos ir rinkodaros entuziastas šiuo metu dirbantis "Kilo.lt". Prieš tai Erikas dirbo "Mindshare" ir “ALL CAPS” kūrybinėse reklamos agentūrose strategu, kur leido dienas galvodamas, kaip išpildyti klientų lūkesčius ir kaip prekiniai ženklai turėtų save pateikti, kad atsidurtų pirmose vietose žmonių prioritetų skalėje. 

22
Rugsėjis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Rugsėjis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30