Spektaklis „Biografija: vaidinimas“

Max Frisch "Biografija:vaidinimas"
Dviejų dalių spektaklis
Jei dar kartą savo gyvenime galėtumėte viską pradėti iš naujo, labai gerai žinotumėte, ką darytumėte kitaip...
Režisierius Gintaras Varnas
Scenografas Gintaras Makarevičius
Kostiumų dailininkė Aleksandra Jacovskytė
Kompozitorius Vidmantas Bartulis
Video menininkas Mikas Žukauskas
Vaidina: Dainius Svobonas, Sigitas Šidlauskas, Eglė Špokaitė, Vilija Grigaitytė, Gintaras Adomaitis, Liubomiras Laucevičius, Edgaras Žemaitis, Eglė Grigaliūnaitė
Iš vokiečių kalbos vertė Adomas Druktenis ir Kristina Sprindžiūnaitė
“Biografija: vaidinimas” - tai kūrinys, kuriame svarstoma siurrealistinė galimybė gyvenimą realizuoti tarsi spektaklį scenoje – pervaidinti nepatikusias ar nepavykusias vietas: kas nutiktų, jei drugelio efektas būtų įmanomas. Šiam kūriniui nesvetimi absurdiškumo elementai, tarsi F.Kafkos “Procese”, kuomet asmeniniai apsisprendimai tėra iliuzija, nes visada už nugaros stovi Likimas/Dievas/Registratorius ciniškai vertinantis asmenybės gyvenimą tik kaip dar vieną bylą Visatos sudedamojoje. Žmogus net ir žinodamas savo likimą 7 metus į priekį, vis tiek daro vienokias ar kitokias klaidas, o kritinė Žmogiškoji klaida – neišvengiama.
PREMJERA – 2014 m. gruodžio 19, 20, 21, 31 d.
Didžioji scena
Trukmė – 2 val. 50 min. (su pertrauka) Spektaklyje rūkoma !
Spektaklis rodomas su vertimų į anglų kalbą
Verčia Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto Technikos kalbos vertimo ir lokalizavimo magistrantai
Short summary BIOGRAPHY: A PLAY ACTING Premiere on the 19th of December, 2014 at National Kaunas drama theatre on a Big Stage Two-part play Duration 2.30 „Biography: a play acting“ – is one of the most honored performances of National Kaunas drama theatre on this season. It is awarded for the best directing (Gintaras Varnas ) and for the best actor role (Dainius Svobonas), also recognized as the best performance of Lithuanian spring festival, Kaunas 2015. „Biography: a play acting“ – it is a piece where the inevitability of destiny, variations of personal choices and an utopic desire to change a biography of a personal life are analysed. The surrealistic opportunity to realize life as a play on stage , in order to change unpleasant or failed situations anew is discussed. Elements of absurd are not alien and could be traced like in F. Kafka’s play The Trial, where personal choices become an illusion, because Destiny/God/Recorder always stands behind and cynically evaluates the life of a person as being only one more case in the Universe. A person who knows his destiny for 7 years ahead still makes particular mistakes and the critical Human error is inevitable.